نوشته شده توسط : poroje

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com



    انجام انواع پروژه های اکسل(حرفه ای، فروشگاهی، حسابداری،  دانشجویی و …)
    انجام سفارشات ماکرو نویسی و برنامه نویسی در اکسل
    طراحی انواع نرم افزارهای  داده کاوی، پایگاه داده،  پرسشنامه و تحلیل آماری در اکسل
    ورود داده، دسته بندی اطلاعات، انجام محاسبات و تولید گزارشات دلخواه در اکسل
    فرمول نویسی و رسم انواع نمودارها و گرافهای داده کاوی در اکسل
    انجام کلیه پروژه ها در گوگل داک و گوگل شیت
    تحویل فوری، با تخفیف ویژه دانشجویان و دانش آموزان
    بهترین متخصصین اکسل در ایران
    انجام پروژه های بانک اطلاعاتی اکسس

تماس و سفارش
ویژه همکاران
سفارش انجام پروژه اکسل و برنامه نویسی vba در اکسل   

نرم افزار Microsoft Excel یکی از محبوب ترین ، قدرتمندترین و آسانترین برنامه ها برای مدیریت اطلاعات است. اکسل شناخته شده ترین نرم افزار صفحه گسترده در جهان می باشد که اجازه انجام محاسبات ریاضی، انجام گرافیک و رسم نمودارهای پیشرفته و همچنین تولید اپلیکیشن های مختلف با استفاده از زبان برنامه نویسی vba را می دهد. همچنین در سطح غیر حرفه ای اجازه پردازش داده ها و محاسبات ریاضی را به شما می دهد.

اگر به یک صفحه گسترده ساده یا یک پایگاه داده تعاملی پیچیده  برای محاسبه اطلاعات مالی ، آماری و مهندسی نیاز داشته باشید، با ما تماس بگیرید تا آن را در اکسل برایتان طراحی نماییم. طراحی ماکروهای اکسل، ورود داده ها به اکسل، تبدیل PDF به اکسل، طراحی پایگاه داده در اکسل، فرمول های Excel و همچنین امکان طراحی هر نوع پروژه برنامه نویسی در اکسل و گوگل شیت نیز فراهم می باشد.
انجام پروژه های اکسل

ما آماده انجام انواع پروژه در اکسل هستیم. طیف وسیعی از پروژه های اکسل از تایپ ساده اطلاعات تا تولید پیچیده ترین نرم افزارهای حسابداری در اکسل تخصص ماست. جهت سفارش پروژه اکسل با ما تماس بگیرید و تولید شیتهای حسابداری، فاکتور و انواع صفحات گستره را به ما بسپرید.
سفارش پروژه اکسل

جهت سفارش پروژه اکسل، ابتدا داده ها و نیازهای خود را آماده نمایید. در خواستهایی که از متخصص اکسل دارید را با جزئیات کامل شرح دهید. سپس با ما تماس بگیرید تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهیم  و در صورت توافق، نسبت به ثبت پروژه شما و انجام آن اقدام نماییم.
سفارش برنامه نویسی در اکسل

در برخی از موارد، امکانات و توابع موجود در مایکروسافت اکسل، جهت انجام پروژه شما کافی نیست. در این شرایط استفاده از زبان برنامه نویسی vba جهت برنامه نویسی پروژه شما پیشنهاد می گردد. متخصصین و برنامه نویسان  اکسل آوا، آماده انجام برنامه نویسی پروژه شما در اکسل می باشند.
جهت سفارش پروژه در اکسل با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :

ساعات تماس : 8 صبح الی 12 شب
در ایام قطعی اینترنت با پیام رسان داخلی روبیکا در خدمت شما هستیم.
تماس فوری با ما
سفارش پروژه اکسل در واتساپ
استخدام دورکاری
لیست پروژه های اکسل

چنانچه فرم سفارش پروژه اکسل را پر نمایید، همکاران ما فورا از طریق پیام واتساپ با شما تماس خواهند گرفت.
نام و نام خانوادگی :
شماره تماس (ترجیحا واتساپ)
متن درخواست یا سفارش
ثبت سفارش اکسل
نحوه سفارش پروژه های اکسل در آوا پروژه

چنان چه قصد سفارش پروژه اکسل در شرکت ما را دارید، مطالب زیر را مطالعه نمایید.
تماس با ما و اعلام جزییات پروژه اکسل

قبل از هر چیز فایلها و مستندات مربوط به پروژه اکسل را از طریق واتساپ برای ما بفرستید و توضیحات لازم را به صورت نوشتاری، ویس و یا تماس تلفنی به ما اعلام نمایید تا بتوانیم هزینه و زمان دقیق انجام پروژه اکسل شما را برآورد نماییم.

در این مرحله ما مشاوره کاملی در زمینه پروژه اکسل به شما مشتریان عزیز خواهیم داد.
پرداخت بیعانه و انجام پروژه اکسل شما

پس از اطلاع از هزینه و زمان انجام پروژه اکسل، نصف مبلغ مورد توافق رابه عنوان بیعانه واریز نموده و رسید آن را از طریق واتساپ ارسال نمایید تا کار روی پروژه شما آغاز شود.
تسویه حساب و دریافت

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
پس از اتمام پروژه اکسل شما مشتریان گرامی، به شما اطلاع رسانی خواهیم نمود و اسکرین شات از محیط پروژه برای شما ارسال خواهیم نمود تا شما پس از اطمینان از انجام پروژه، نسبت به تسویه حساب اقدام نموده و فایل نهایی را از طریق واتساپ برای شما ارسال خواهیم نمود.
خدمات پس از تحویل پروژه اکسل

در صورت نیاز شما به اعمال تغییرات و اصلاحات بر روی پروژه اکسل، ما آماده ارئه هرگانجام پروژه اکسل (Excel)

گروه همیارپروژه با گزینش نیروهای فعال و متخصص در انجام پروژه اکسل تلاش به انجام پروژه های علمی، تخصصی با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه را دارد. جهت سفارش پروژه اکسل (Excel) خود توضیح پروژه اکسل خود را به واتساپ شماره یا ارسال کنید و یا به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید.قیمت دهی برای انجام پروژه اکسل شما در سایت همیارپروژه عادلانه است.همچنین انجام پروژه با نرم افزار اکسل خود را می توانید از طریق پیامرسان های داخلی ایتا و روبیکا شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ برای ما ارسال نمایید.همیارپروژه به دلیل داشتن ده سال سابقه فعالیت و نماد اعتماد الکترونیک یک سایت معتبر برای انجام پروژه های اکسل می باشد.
معرفی نرم افزار اکسل:

از جمله نرم افزارهای پرکاربرد که محصول شرکت مایکروسافت است، نرم افزار اکسل می باشد. اولین نسخه این نرم افزار درسال ۱۹۹۰ میلادی ارائه گردید. این برنامه بمنظور رسم نمودار و محاسبات ریاضی بوسیله ابزار گرافیکی، بکار می رود. نرم افزار اکسل در حوزه های مختلفی از جمله: مهندسی، شرکتی، اداری و امور مالی و … کاربرد دارد.اکسل اغلب برای کارهای آماری و حسابداری استفاده می شود.این نرم افزار یک محیط جدولی را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید در آن کارهای آماری و روزانه خود را نظم دهید.این نرم افزار از هزاران فیلد تشکیل شده که قادر است فرمت های مختلف را دریافت و پردازش نماید.
برنامه نویسی در اکسل:

برنامه نویسی نسخه ویندوزی اکسل با استفاده از زبان برنامه نویسی (VBA (Visual Basic for Application  پشتیبانی می گردد. برنامه نویسی VBA این امکان را فراهم کرده است تا عملیات هایی که با استفاده از خصوصیات اصلی اکسل قابل انجام نیستند، انجام پذیر شوند.
همیارپروژه چه پروژه هایی را با اکسل می تواند برایتان انجام دهد؟

انجام پروژه دانشجویی اکسل

انجام پروژه تجاری و شرکتی اکسل

انجام پروژه آماری با اکسل

انجام پروژه داده کاوی با اکسل

انجام پروژه حسابداری با اکسل

و …azsoft.ir09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه های پاورپوینت

انجام پروژه کارشناسی ارشد

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های آماری با spss

انجام پروژه اکسس

انجام پروژه حسابداری
برای انجام پروژه اکسل باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه اکسل و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه نرم افزار اکسل را میتوانیم برایتان انجام دهیم.کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه های اکسل، باید سفارش خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.
انجام پروژه های کمک آموزشی و تحلیلی با نرم افزار اکسل:

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های کمک آموزشی و تحلیلی هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و در کلاس ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه اکسل ارائه خواهیم داد.

 
انجام تحلیل داده پروژه پایانی با نرم افزار اکسل :

انجام تحلیل داده پروژه پایانی با نرم افزار اکسل از جمله مهمترین وظایف شما در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گروه همیارپروژه با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه انجام تحلیل داده پروژه پایانی اکسل، از ابتدای شروع کار( نگارش پروپوزال تا دفاع اصولی از پایان نامه)، همراه شما عزیزان می باشد.
چرا پروژه اکسل خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های اکسل و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ صنعتی و شرکتی مطمئن ترین گزینه برای سفارش پروژه اکسل شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!همیارپروژه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین ثبت شده در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی کشور مجوز فعالیت خود را بصورت قانونی کسب نموده و خیال شما را از بابت اطمینان و اعتماد راحت کرده است.
چرا پروژه اکسل خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه Excel و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ شرکتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه اکسل شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!
زمان انجام پروژه اکسل چقدر خواهد بود؟
azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
انجام پروژه اکسل در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.پس در هنگام سفارش پروژه زمان پروژه اکسل خود را نیز ذکر کنید.
کیفیت در پروژه اکسل به چه صورت خواهد بود ؟

کیفیت در انجام پروژه اکسل از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.به دلیل انجام پروژه های اکسل توسط بهترین اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه که هر کدام از این متخصصین سابقه ای چندین ساله در همکاری با همیارپروژه را دارا هستند این تضمین به شما داده می شود که کیفیت کار و پروژه excel سفارش داده شده مورد رضایت شما قرار گیرد.
هزینه پروژه Excel چگونه محاسبه می گردد؟

سایت همیارپروژه هزینه پروژه اکسل را بر حسب سختی کار محاسبه می نماید.هزینه پروژه بصورت رقابتی و مناقصه ای نیز تعییین می گردد و همواره کمترین قیمت و بهترین متخصص برای پروژه درخواستی شما تعیین می گردد.
تضمین پشتیبانی بعد از انجام پروژه اکسل :

گروه همیارپروژه با داشتن سابقه ای چندین ساله در انجام اکسل تجربه ای گرانبها از انتظارات و خواسته های کارفرمایان محترم کسب نموده است.یکی از مهمترین این خواسته ها “تضمین پشتیبانی” بعد از انجام پروژه اکسل است.همیارپروژه بعد از انتخاب بهترین محقق (مجری) برای پروژه اکسل پروژه شما را بصورت مرحله به مرحله مدیریت می کند و هر جا که نیاز باشد شما را در جریان کم و کیف وضعیت پروژه قرار می دهد.بعداز انجام پروژه و تحویل آن به شما سایت هر گونه ایراد و اصلاحی که شما مشتری محترم از پروژه تحویل داده شده به ما اطلاع دهید را مورد بررسی قرار داده و ایرادات را برطرف می نماید و تا اخذ رضایت شما پشتیبانی از پروژه تان را ادامه خواهد داد.
مراحل انجام پروژه های اکسل در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه اکسل برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

نمونه پروژه های آماده اکسل:اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده است نرم افزار اکسل کاربرد های مختلفی در زمینه ها و رشته های گوناگون دارد.از انجام پروژه اکسل در جمع آوری اطلاعات ، پردازش اطلاعات و مرتب سازی اطلاعات استفاده میشود.اطلاعات ذخیره شده در نرم افزار اکسل میتواند از نوع متن ، اعداد ، تاریخ یا موارد دیگر باشد . مزیت اصلی و مهم‌تر اکسل، قابلیت طبقه‌بندی، تغییر شکل و تغییر فرمت و تهیه‌ی گزارش‌های گوناگون ومختلف از اطلاعاتی است که در برگه‌های گوناگون ذخیره میشوند.

 
نرم افزار اکسل توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است

 

این برنامه برای محاسبات  سخت و دشوار ریاضی و رسم نمودارها به وسیله ابزارهای گرافیکی به کار گرفته میشود.

نرم افزار اکسل میتوان تمامی امور وکار های حسابداری و حسابرسی رو انجام داد

 از اکسل میتوان انواع مختلفی از فرمول ها رو برای سیستم کاری تعریف کرد

 
برخی از ویژگی ها وکاربرد های  ساخت اکسل

 

1)کاربرد ساخت اکسل در امور حسابداری شرکت ها

2) کاربرد ساخت اکسل در امور حسابداری سازمان ها

3)کاربرد ساخت اکسل در جمع آوری اطلاعات

4)کاربرد  ساخت اکسل در پردازش اطلاعات

5) کاربرد ساخت اکسل در مرتب سازی اطلاعات

6) کاربرد ساخت اکسل در ساخت فهرست

7) کاربرد ساخت اکسل در دسته بندی  اطلاعات

8) کاربرد ساخت اکسل در انجام محاسبات

9) کاربرد  ساخت اکسل در ذخیره سازی اطلاعات

10) کاربرداکسل در ارائه پروژه های شرکتی

11) کاربرد اکسل در ارائه گزارشات

12) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبه درآمد ماهیانه

13) کاربرد  ساخت اکسل در نظم دادن به اطلاعات

14) کاربرد  ساخت اکسل در طبقه بندی اطلاعات
azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


15) کاربرد  ساخت اکسل در تهیه و آماده کردن گزارشات

16) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبات مالی

17) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبه کردن وطبقه بندی کردن نمرات

18) کاربرد  ساخت اکسل در جمع و تفریق و محاسبات عددی

19) کاربرد  ساخت اکسل در ثبت کردن لیست خرید ها

20) کاربرد  ساخت اکسل در ثبت کردن لیست فروش ها

21) کاربرد  ساخت اکسل در ساخت ماشین حساب های اختصاصی

22) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبه نرخ طلا و سکه  براساس و طبق چندین عامل مختلف

23) کاربرد  ساخت اکسل در ثبت وقایع رخ داده در پروژه ها به همراه تاریخ رخداد و تهیه‌ی نمودار وقایع به صورت تصویری

24) کاربرد  ساخت اکسل در تهیه و ساخت نمودار های مختلف

 25) کاربرد ساخت اکسل در کنترل کیفیت محصولات و تهیه‌ی گزارش تصویری روی نمودار از تغییرات کیفیت محصول در طول زمان

26) کاربرد ساخت اکسل در ثبت دارایی ها

27) کاربرد ساخت اکسل در انجام محاسبات استهلاک دارایی ها در حسابداری

28) کاربرد ساخت اکسل در تهیه گزارش های آماری بااستفاده از داده های خام

29) کاربرد ساخت اکسل در تهیه فعالیت های ثبت شده

30) کاربرد ساخت اکسل در محاسبه حقوق کارکنان و کارمندان

31) کاربرد ساخت اکسل در تنظیم صورت مغایرت بانکی در حسابداری

 
اکسل آنلاین چیست؟
اکسل آنلاین چیست؟

اکسل آنلاین چیست؟

اگر از آن دسته افرادی باشد که با نرم افزار های مایکروسافت و آفیس کار کرده باشید حتماً نام اکسل آنلاین تا بحال به گوش شما خورده است ، اکسل آنلاین خدمتی است که شرکت مایکروسافت برای علاقمندان به نرم افزار اکسل ارائه می‌دهد و برای آن دسته از افرادی که سیستم ندارند و یا قصد دارند که به صورت آنلاین و تحت وب کار های مربوط به اکسل خود را انجام دهند میتوانند از این خدمت استفاده کنند.

اکسل آنلاین در کل یک بسته تحت وب است که تمامی امکانات مربوط به نرم افزار اکسل درون آن وجود دارد و شما می توانید از تمامی امکاناتی که در اکسل بر روی کامپیوتر ها را آنلاین اجرا کنید و کار خود را سریع و آسان انجام دهید اما زمانی که قصد دارید اکسل را به صورت آنلاین بر روی کامپیوتر خود نصب میکنید و از خدمات آن به صورت آنلاین استفاده کنید شما  باید حتماً به اینترنت برای اجرا آن دسترسی داشته باشید.

برای اجرای اکسل به صورت آنلاین کافیست به سایت آفیس مراجعه کنید و در این سایت ثبت‌نام انجام داد پس از اینکه ثبت نام خود را کامل کرده اید می توانید به بخش خدمات آنلاین این وب سایت بروید و می‌توانید اکسل پاورپوینت ورد و هر نرم افزاری که تاکنون در آفیس های مختلف ارائه شده را به صورت آنلاین بارگذاری کنید.

اما ممکن است شما در نسخه آنلاین اکسل امکاناتی که در نسخه نصبی آن که بر روی سیستم عامل های ویندوز مجموعه موبایل ها نصب می شود را در دسترس نداشته باشید.

 
متخصص اکسل کیست؟
متخصص اکسل کیست؟

متخصص اکسل کیست؟

 

متخصص واقعی اکسل چیست و چطور می توان به یک متخصص حرفه ای در زمینه انجام پروژه های اکسل تبدیل شد ؟

شاید این یکی از سوالاتی باشد که بسیاری از افراد آن را می‌پرسند که چطور میتوان یک متخصص اکسل شد و پروژه‌های مربوط به آن را به صورت فریلنسری و یا کارمندی انجام داد.

همانطور که میدونی برنامه اسکرین یکی از پیچیده ترین و پرکاربردترین برنامه های که در جهان به جای افراد بسیاری از شرکت‌های مطرح از آن استفاده می کنند شما می توانید با استفاده از اکسل محاسبات طولانی و سخت را به راحتی انجام دهید ، اگر بتوانید تمامی مواردی که در این برنامه ارائه می‌شود را یاد بگیرید می توانید پروژه های اکسل کارمندی انجام دهید که می‌تواند برای شما آینده خوب و درآمد خوبی داشته باشد.
azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


برای اینکه تبدیل به یک متخصص واقعی اکسل شوید شما را به صورت حرفه ای آموزش های مختلف این برنامه را ببینید و حتی به کلاس هایی که آموزش های مربوط به آفیس و اکسل را ارائه می دهند شرکت کنید اکسل از بخش‌های مختلف تشکیل شده است که هر یک از آنها ممکن است زمان ببرد تا شما آن را به صورت کامل یاد بگیرید ،اما در کل یادگیری اکسل ممکن است برای شما ۶ الی ۷ متر طول بکشد اما می‌توانید با یادگیری تمامی بخش های اکسل یک متخصص واقعی در این زمینه باشد و پروژه های مربوط به حوزه کاری خود را به بهترین شکل انجام دهید و درآمد خوبی داشته باشید.

 
رایا پروژه همراه شما در انجام پروژه های شرکتی نرم افزار اکسل

 

اصولا شرکت هایی که در حال فعالیت هستند از نرم افزار اکسل برای محاسبات محصولات و غیره استفاده میکنند که در برخی مواقع به مشکل میخورد و یا اینکه بدنیال فردی متخصص نرم افزار اکسل هستند که رایا پروژه این مشکل را برای مدیران و حسابداران شرکت های مختلف حل کرده است و تاکنون با شرکت های بزرگی همکاری داشته و در تمامی پروژه های اکسل که انجام داده بیشترین رضایت را از سوی کافرمایان دریافت نموده.

 
کاربرد اکسل در شرکت ها

 

اکسل نرم افزار است که در شرکت های بزرگ  استفاده میشود شما میتوانید با نرم افزار اکسل تمامی معادلات را انجام دهید و یکی از مهم ترین امکانی که نرم افزار اکسل در اختیار حسابداران و صاحبان شرکت های مختلف قرار میدهد این است که میتواند تمامی فرمول ها و اعداد را حل کند که خیلی میتواند بر کم تر کردن زمان و هزینه ها تاثیر بگزارد ؛ شما میتوانید با اکسل نمودار های مختلفی را رسم کنید که با دیگر نرم افزار این کار بسیار سخت خواهد بود استفاده از این نرم افزار برای کار مبتدی و نیمه حرفه ای بسیار آسان خواهد بود ولی اگر قصد داشته باشید که فرمول های مختلف و نمودار هایی در اکسل انجام دهید باید حتما آموزش های لازم را داشته باشید؛ تقریبا نیمی از شرکت های مطرح و بزرگ جهان برای انجام تمامی خدمات حسابداری خود از نرم افزار اکسل استفاده خواهند کرد که تمامی این موارد بر میگرده به سادگی استفاده و بروز بودن این نرم افزار است.

 
تفاوت اکسل و اکسس در چیست ؟

انجام پروژه های Excel - رایا پروژه

 

اکسل و اکسس هر دو برنامه هایی قوی و کاربردی  در حوزه پایگاه داده ها هستند ، درست است که اکسل برای حجم های کم تر  و ساده تر  اطلاعات گزینه خوبی  است ، ولی  به اندازه ارم افزار  اکسس نمی تواند از پس اطلاعات فشرده و سخت  برآید . به عنوان مثال میتونیم براتون بگیم که مثلا وقتی بخواهید یک فهرست از مشتریان یک مجموعه  و فهرستی از سفارشات آن ها را بررسی کنید  در برنامه اکسل با خطا مواجه خواهید شد در واقع در این صورت نرم افزار  اکسل شما را مجبور می کند که فهرست ها را از هم جدا کنید که این کار باعث دشوار شدن بررسی داده ها میشود. ولی برنامه و نرم افزار  اکسس اجازه این کار را می دهد که رابطه ای  مستقیم بین جدول ها ایجاد شود  و به طور کلی در  نرم افزار اکسس انواع مختلفی از امکاناتی که معادل در نرم افزار صفحه گسترده اکسل وجود ندارد مثل روند های جستجوی سفارشی، طراحی فرم های  ورود به  داده ها را در اختیارتان قرار می دهد .

هر دو برنامه ها امکانات خیلی خوب را در اختیار شما قرار می دهد چرا که این دو نرم افزار انتخاب اول تمامی شرکت های به روز و مطرح دنیا است و شما می توانید بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

 
مزایای استفاده از برنامه اکسل :

 

    قابلیت برنامه نویسی با استفاده از ویژوال بیسیک
    قابلیت ماکرو نویسی و صرفه جویی در زمان
    هوشمند است و به کاربر کمک میکند.
    استفاده از آن اسان است.
    در دسترس بودن
    قابلیت فرمت بندی متغیر
    قابلیت ساخت و ترسیم نمودار ها
    قابلیت استاندار سازی و فرموله کردن فرآیند ها
    توانایی بالا در تجزیه تحلیل داده ها
    انعطاف پذیری بالا
    قابلیت تطابق بالا
    امکان برقراری ارتباط با سایر نرم افزار های مجموعه آفیس

 
معایب استفاده از برنامه اکسل :

 

    عدم سازگاری با سیستم های دیگر
    نیاز به تسلط بالا در کاربری های پیچیده
    عدم دستیابی کامل به امکانات اکسل در تلفن های همراه
    امکان بروز خطای سهوی کاربران
    دشواری خطایابی در فرمول های طولانی

 
نحوه قیمت گذاری پروژه ساخت اکسل شما عزیزان با توجه به شرایط زیر متفاوت میباشد:

توقع شما از فایل اکسل نهایی

موضوع پروژه اکسل

حجم پروژه اکسل

زمان تعیین شده برای انجام پروژه اکسل

رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های ساخت اکسل شما توسط تیمی متخصص ومجرب در زمینه های مختلف پروژه ساخت اکسل می باشد.

 
قابلیت های اکسل در نسخه جدید
azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


قابلیت های اکسل در نسخه جدید - رایا پروژه

نرم افزار اکسل که توسط شرکت مایکروسافت عرضه شده است ، همواره در حال آپدیت است و قابلیت های جدیدی به آن اضافه می شود ، در جدیدترین آپدیت نرم افزار از سوی شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ انجام شده است قابلیت های خوبی به این نرم افزار اضافه شده است که قصد داریم آن را در ادامه برای شما شرح دهیم ، تمامی قابلیت هایی که در ادامه به آن میپردازیم میتوانید در پکیج اکسل ۲۰۱۹ آن را دریافت و استفاده کنید.

همیشه سعی داشته باشید که پکیج های که ما در ساختمان را سالن عرضه می کند را دانلود و نصب کنید چرا که در این پکیج ها نرم افزارهای محبوبی نظیر اکسل و ورد و غیره وجود دارد که قابلیت های جدید و آن اضافه شده است و می توانید در کارهای خود از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنید.

 
استفاده از ابزار های تصویری

 

اولین قابلیت که به همراه پکیج ۲۰۱۹ اکسل به آن اضافه شده است استفاده از ابزارهای تصویری است به این معنی که شما می توانید در فرمول اکسل خود از اشکال تصویری و غیر استفاده کنید که این کار می‌تواند یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های جدیدی نرم‌افزار باشد چراکه در نسخه‌های قبل شما نمی‌توانستید که از ابزارهای تصویری مانند اشکال هندسی در اکسل استفاده کنید.

 
امکان طراحی فرم ها

 

طراحی فرم های مختلف در اکسل همیشه دشوار بوده است اما مایکروسافت با ایده جدیدی که دارد در اکسل جدید قابلیتی را برنامه اکسل ۲۰۱۹ به اضافه کرده است که می توانید با استفاده از قابلیت جدید تلگرام کردن فرم های مختلف آن در اکسل فرم هایی را ایجاد کنید که تنوع بالایی را دارد میتوانیم در این فرم ما تمامی فرمول مختلف را در آن انجام دهید.

 
امکان طراحی نقشه ها در اکسل

 

اگر قصد دارید که نقشه هایی را در اکسل پیاده سازی کنید بهتر است که از اکسل جدید استفاده کنیم شما میتوانید در اکسل جدید می توانید نقشه های مختلفی را بر روی آن پیاده کنید و می توانید به سادگی نقشه های نظیر کشورهای مختلف و استان‌های مختلف است یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های که به تازگی به این نرم‌افزار محبوب اضافه شده است همین قابلیت امکان درج نقشه های مختلف در اکسل است.

 
طراحی مدل ها سه بعدی

 

در نسخه جدید اکسل  شما میتوانید با استفاده از  قابلیتی که به تازگی اضافه شده است و تصاویر سه بعدی و اشکال سه بعدی را رسم کنیم که این کار قبلا در این نرم‌افزار قابل دسترس نبود شما با استفاده از این نرم‌افزار اکسل و قابلیتی که به تازگی به آن اضافه شده است خیلی راحت طراحی های سه بعدی خود را برای اکثر رسم کنید و این یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

 
عدم نمایش خطا در هنگام ذخیره فایل CSV

 

زمانی که قصد داشتید از فایل اکسل خود خروج بگیرد به خطا های مختلف برمیخوردید که این مورد یکی از بزرگ ترین مواردی بود که از  این نرم افزار نشان داده می‌شد و خیلی از افراد از این مسئله رنج می برد اما شما در اکسل جدید می توانید به سادگی فایل های خود را خروج بگیرید و دیگر به هیچ ارور ای بر نخواهید خورد.
azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


 
بهبود ظاهر گرافیکی

 

زمانی که نرم افزار اکسل را به نسخه جدید آپدیت میکنیم یکی دیگر از مواردی که به چشم می‌خورد ظاهر جدید این نرم افزار است شما زمانی که وارد اکسل جدید میشوید با  ظاهر متفاوت آن نسبت به دیگر نسخه های قبلی طرف هستید و مایکروسافت سعی داشته است و در نسخه جدید نرم افزار خود از گرافیک  مناسب و چشم نواز استفاده کند که این کار می شود تا کار کردن با نرم افزار جذاب تر شود.

 
آموزش استفاده از پاورپوینت برای ارائه‌های حرفه‌ای در اکسل

 

در اینبخش از مقاله قصد داریم به بررسی کاربرد پاورپوینت در ارائه‌های حرفه‌ای در اکسل بپردازیم. شما میتوانید با استفاده از پاورپوینت اطلاعات و داده‌های خود را به شیوه‌ای جذاب و حرفه‌ای در قالب یک فایل پاورپوینت برای ارائه به دیگران آماده کنید. شما میتوانیدبا استفاده از این نرم‌افزار، امکان طراحی و ایجاد ارائه‌هایی با نمودارهای پیشرفته، تصاویر و جداول را دارید که می‌تواند در ارائه دادن داده‌ها به صورت موثر و جذاببه شما کمک کند.

 
انجام پروژه های اکسل

 

نرم افزار اکسل یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای آفیس شرکت مایکروسافت است که بسیاری از افراد به دلیل قابلیت‌های بی‌نظیر آن در مدیریت داده‌ها و ایجاد جداول و نمودارهای پیشرفته، از آن استفاده می‌کنند. اما برای ارائه داده‌هایی که با استفاده از اکسل  انجام میشوند، شاید بهترین راه این باشد که ازنرم افزار محبوب پاورپوینت برای طراحی ارائه‌های حرفه‌ای استفاده کنید.
آموزش مختصر پاورپوینت

برای شروع طراحی اسلاید، باید با نرم‌افزار پاورپوینت آشنا شوید. پاورپوینت  یک نرم‌افزار قدرتمند برای طراحی ارائه‌های حرفه‌ای است که در بستر ویندوز قابل دسترس است. با استفاده از پاورپوینت  می‌توانید اسلایدهای مختلفی ایجاد کنید که شامل تصاویر، نمودارها، جداول و متن باشد. همچنین نرم افزار پاورپوینت امکان اضافه کردن افکت‌های حرکتی و، با استفاده از پاورپوینت  می‌توانید انواع افکت‌های حرکتی را به اسلایدهای خود اضافه کنید. این افکت‌ها شامل حرکات پویا، ظاهر شدن و ناپدید شدن موارد، تغییر اندازه و جابجایی اشیاء و … می‌شوند که به ارائه شما کمک می‌کنند تا جذابیت بیشتری داشته باشد و اطلاعات بهتری به مخاطبان منتقل شود.

برای افزودن افکت‌های حرکتی به اسلایدهای خود، می‌توانید از منوی انیمیشن در بالای صفحه استفاده کنید. در این قسمت، می‌توانید نوع افکت، زمان و سرعت انجام آن را تنظیم کنید. همچنین، می‌توانید افکت‌های حرکتی را برای هر شیء در اسلاید اعمال کنید، مانند متن، تصاویر و نمودارها.

باید به این مورد توجه کنیم که، پاورپوینت امکانات دیگری نیز دارد که به شما در طراحی ارائه‌های جذاب و حرفه‌ای کمک می‌کند. این امکانات شامل قالب‌های آماده، استفاده از رنگ‌های متنوع، تنظیم فونت و اندازه متن، اضافه کردن نمودارها و جداول پیشرفته و … می‌شوند.

در آخر ، با استفاده از پاورپوینت (PowerPoint) می‌توانید ارائه‌هایی جذاب و حرفه‌ای ایجاد کنید که داده‌ها و اطلاعات شما را به صورت موثر و قابل فهمی به مخاطبان منتقل می‌کند.

 
ترفندهای پیشرفته اکسل برای استفاده کاربران حرفه‌ای

 

آیا می‌خواهید از امکانات  بیشتر برنامه اکسل استفاده کنید؟

با ابزارها و تکنیک‌های پیشرفته اکسل، کار خود را تسریع کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

همانطور که میدانید اکسل یکی از قدرتمندترین ابزارهای محاسباتی و تحلیلی است که در دسترس کاربران حرفه‌ای قرار دارد. با استفاده از این برنامه، می‌توانید برای کسب و کار خود، تحلیل‌های دقیقی را انجام دهید.

اما برای استفاده کامل از قابلیت‌های اکسل، به تکنیک‌های پیشرفته نیاز دارید. در ادامه، به برخی از تکنیک‌های پیشرفته اکسل که به شما در بهبود کار با این ابزار کمک خواهند کرد.

 
استفاده از فرمول‌های پیشرفته در اکسل
آموزش فرمول_های پیشرفته در اکسل - رایا پروژه

آموزش فرمول_های پیشرفته در اکسل – رایا پروژه

 

استفاده از فرمول‌های پیشرفته ابزاری بسیار مهم در اکسل هستند. با استفاده از این فرمول‌ها، می‌توانید تحلیل‌های پیچیده‌تری انجام دهید. به طور مثال، با استفاده از فرمول‌های پیشرفته می‌توانید به صورت خودکار از تاریخ انجام محاسبات، به صورت سررسید، و مدت زمان مانده تا سررسید را محاسبه کنید.

 
استفاده از جدول‌های دینامیک

 

جدول‌های دینامیک، یکی از ابزارهای پیشرفته اکسل هستند که برای ایجاد جداولی با ساختار پیچیده بسیار مناسب هستند. با استفاده از این ابزار،می‌توانید جداولی با فرمت‌های مختلفی ایجاد کنید و در آن‌ها اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را نمایش دهید. جدول‌های دینامیک می‌توانند اطلاعات را به صورت خودکار به‌روزرسانی کنند و با استفاده از فیلترها، می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را به‌راحتی فیلتر کنید.

استفاده از چارت‌های پیشرفته یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند در نرم افزار محبوب مایکروسافت ، اکسل هستند که به شما کمک می‌کنند تا از اطلاعات خود بصورت گرافیکی و قابل فهم استفاده کنید. با استفاده از چارت‌های پیشرفته می‌توانید به سادگی اطلاعات را مقایسه کنید، روند رشد را نمایش دهید و بهبودهای خود را پیگیری کنید.

استفاده از ویژگی‌های پیشرفته فیلتر فیلترها یکی از ابزارهای مهم اکسل هستند که به شما کمک می‌کنند تا اطلاعات مورد نظر خود را به‌راحتی پیدا کنید. با استفاده از ویژگی‌های پیشرفته فیلتر، می‌توانید به سادگی اطلاعات مورد نظر خود را جستجو کرده و محدوده‌ی داده‌های مورد نیاز خود را فیلتر کنید.

استفاده از تکنیک‌های پیشرفته مرتب‌سازی مرتب‌سازی اطلاعات یکی از وظایف مهم در اکسل است. با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته مرتب‌سازی، می‌توانید اطلاعات خود را بر اساس شرایط خاصی مانند تاریخ، مقدار، متن، فرمول و مرتب کنید و به داده‌های خود دسترسی سریع‌تری پیدا کنید.

 
آموزش فرمول‌های پیشرفته در اکسل

 azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com



آیا می‌دانید که با استفاده از فرمول‌های پیشرفته در اکسل، می‌توانید تحلیل داده‌های خود را به صورت سریع و دقیق انجام دهید؟

اکسل به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهای محاسباتی و تحلیلی، در بسیاری از شرایط به کار می‌رود. با استفاده از فرمول‌های پیشرفته، می‌توانید اطلاعات خود را با سرعت و دقت بیشتری تحلیل کنید و بهره‌وری خود را افزایش دهید. در این مقاله، به طور کامل به آموزش فرمول‌های پیشرفته در اکسل می‌پردازیم.
جدول‌های دینامیک

اگر

:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 46

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com



    انجام انواع پروژه های اکسل(حرفه ای، فروشگاهی، حسابداری،  دانشجویی و …)
    انجام سفارشات ماکرو نویسی و برنامه نویسی در اکسل
    طراحی انواع نرم افزارهای  داده کاوی، پایگاه داده،  پرسشنامه و تحلیل آماری در اکسل
    ورود داده، دسته بندی اطلاعات، انجام محاسبات و تولید گزارشات دلخواه در اکسل
    فرمول نویسی و رسم انواع نمودارها و گرافهای داده کاوی در اکسل
    انجام کلیه پروژه ها در گوگل داک و گوگل شیت
    تحویل فوری، با تخفیف ویژه دانشجویان و دانش آموزان
    بهترین متخصصین اکسل در ایران
    انجام پروژه های بانک اطلاعاتی اکسس

تماس و سفارش
ویژه همکاران
سفارش انجام پروژه اکسل و برنامه نویسی vba در اکسل   

نرم افزار Microsoft Excel یکی از محبوب ترین ، قدرتمندترین و آسانترین برنامه ها برای مدیریت اطلاعات است. اکسل شناخته شده ترین نرم افزار صفحه گسترده در جهان می باشد که اجازه انجام محاسبات ریاضی، انجام گرافیک و رسم نمودارهای پیشرفته و همچنین تولید اپلیکیشن های مختلف با استفاده از زبان برنامه نویسی vba را می دهد. همچنین در سطح غیر حرفه ای اجازه پردازش داده ها و محاسبات ریاضی را به شما می دهد.

اگر به یک صفحه گسترده ساده یا یک پایگاه داده تعاملی پیچیده  برای محاسبه اطلاعات مالی ، آماری و مهندسی نیاز داشته باشید، با ما تماس بگیرید تا آن را در اکسل برایتان طراحی نماییم. طراحی ماکروهای اکسل، ورود داده ها به اکسل، تبدیل PDF به اکسل، طراحی پایگاه داده در اکسل، فرمول های Excel و همچنین امکان طراحی هر نوع پروژه برنامه نویسی در اکسل و گوگل شیت نیز فراهم می باشد.
انجام پروژه های اکسل

ما آماده انجام انواع پروژه در اکسل هستیم. طیف وسیعی از پروژه های اکسل از تایپ ساده اطلاعات تا تولید پیچیده ترین نرم افزارهای حسابداری در اکسل تخصص ماست. جهت سفارش پروژه اکسل با ما تماس بگیرید و تولید شیتهای حسابداری، فاکتور و انواع صفحات گستره را به ما بسپرید.
سفارش پروژه اکسل

جهت سفارش پروژه اکسل، ابتدا داده ها و نیازهای خود را آماده نمایید. در خواستهایی که از متخصص اکسل دارید را با جزئیات کامل شرح دهید. سپس با ما تماس بگیرید تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهیم  و در صورت توافق، نسبت به ثبت پروژه شما و انجام آن اقدام نماییم.
سفارش برنامه نویسی در اکسل

در برخی از موارد، امکانات و توابع موجود در مایکروسافت اکسل، جهت انجام پروژه شما کافی نیست. در این شرایط استفاده از زبان برنامه نویسی vba جهت برنامه نویسی پروژه شما پیشنهاد می گردد. متخصصین و برنامه نویسان  اکسل آوا، آماده انجام برنامه نویسی پروژه شما در اکسل می باشند.
جهت سفارش پروژه در اکسل با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :

ساعات تماس : 8 صبح الی 12 شب
در ایام قطعی اینترنت با پیام رسان داخلی روبیکا در خدمت شما هستیم.
تماس فوری با ما
سفارش پروژه اکسل در واتساپ
استخدام دورکاری
لیست پروژه های اکسل

چنانچه فرم سفارش پروژه اکسل را پر نمایید، همکاران ما فورا از طریق پیام واتساپ با شما تماس خواهند گرفت.
نام و نام خانوادگی :
شماره تماس (ترجیحا واتساپ)
متن درخواست یا سفارش
ثبت سفارش اکسل
نحوه سفارش پروژه های اکسل در آوا پروژه

چنان چه قصد سفارش پروژه اکسل در شرکت ما را دارید، مطالب زیر را مطالعه نمایید.
تماس با ما و اعلام جزییات پروژه اکسل

قبل از هر چیز فایلها و مستندات مربوط به پروژه اکسل را از طریق واتساپ برای ما بفرستید و توضیحات لازم را به صورت نوشتاری، ویس و یا تماس تلفنی به ما اعلام نمایید تا بتوانیم هزینه و زمان دقیق انجام پروژه اکسل شما را برآورد نماییم.

در این مرحله ما مشاوره کاملی در زمینه پروژه اکسل به شما مشتریان عزیز خواهیم داد.
پرداخت بیعانه و انجام پروژه اکسل شما

پس از اطلاع از هزینه و زمان انجام پروژه اکسل، نصف مبلغ مورد توافق رابه عنوان بیعانه واریز نموده و رسید آن را از طریق واتساپ ارسال نمایید تا کار روی پروژه شما آغاز شود.
تسویه حساب و دریافت

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
پس از اتمام پروژه اکسل شما مشتریان گرامی، به شما اطلاع رسانی خواهیم نمود و اسکرین شات از محیط پروژه برای شما ارسال خواهیم نمود تا شما پس از اطمینان از انجام پروژه، نسبت به تسویه حساب اقدام نموده و فایل نهایی را از طریق واتساپ برای شما ارسال خواهیم نمود.
خدمات پس از تحویل پروژه اکسل

در صورت نیاز شما به اعمال تغییرات و اصلاحات بر روی پروژه اکسل، ما آماده ارئه هرگانجام پروژه اکسل (Excel)

گروه همیارپروژه با گزینش نیروهای فعال و متخصص در انجام پروژه اکسل تلاش به انجام پروژه های علمی، تخصصی با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه را دارد. جهت سفارش پروژه اکسل (Excel) خود توضیح پروژه اکسل خود را به واتساپ شماره یا ارسال کنید و یا به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید.قیمت دهی برای انجام پروژه اکسل شما در سایت همیارپروژه عادلانه است.همچنین انجام پروژه با نرم افزار اکسل خود را می توانید از طریق پیامرسان های داخلی ایتا و روبیکا شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ برای ما ارسال نمایید.همیارپروژه به دلیل داشتن ده سال سابقه فعالیت و نماد اعتماد الکترونیک یک سایت معتبر برای انجام پروژه های اکسل می باشد.
معرفی نرم افزار اکسل:

از جمله نرم افزارهای پرکاربرد که محصول شرکت مایکروسافت است، نرم افزار اکسل می باشد. اولین نسخه این نرم افزار درسال ۱۹۹۰ میلادی ارائه گردید. این برنامه بمنظور رسم نمودار و محاسبات ریاضی بوسیله ابزار گرافیکی، بکار می رود. نرم افزار اکسل در حوزه های مختلفی از جمله: مهندسی، شرکتی، اداری و امور مالی و … کاربرد دارد.اکسل اغلب برای کارهای آماری و حسابداری استفاده می شود.این نرم افزار یک محیط جدولی را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید در آن کارهای آماری و روزانه خود را نظم دهید.این نرم افزار از هزاران فیلد تشکیل شده که قادر است فرمت های مختلف را دریافت و پردازش نماید.
برنامه نویسی در اکسل:

برنامه نویسی نسخه ویندوزی اکسل با استفاده از زبان برنامه نویسی (VBA (Visual Basic for Application  پشتیبانی می گردد. برنامه نویسی VBA این امکان را فراهم کرده است تا عملیات هایی که با استفاده از خصوصیات اصلی اکسل قابل انجام نیستند، انجام پذیر شوند.
همیارپروژه چه پروژه هایی را با اکسل می تواند برایتان انجام دهد؟

انجام پروژه دانشجویی اکسل

انجام پروژه تجاری و شرکتی اکسل

انجام پروژه آماری با اکسل

انجام پروژه داده کاوی با اکسل

انجام پروژه حسابداری با اکسل

و …azsoft.ir09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه های پاورپوینت

انجام پروژه کارشناسی ارشد

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های آماری با spss

انجام پروژه اکسس

انجام پروژه حسابداری
برای انجام پروژه اکسل باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه اکسل و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه نرم افزار اکسل را میتوانیم برایتان انجام دهیم.کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه های اکسل، باید سفارش خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.
انجام پروژه های کمک آموزشی و تحلیلی با نرم افزار اکسل:

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های کمک آموزشی و تحلیلی هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و در کلاس ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه اکسل ارائه خواهیم داد.

 
انجام تحلیل داده پروژه پایانی با نرم افزار اکسل :

انجام تحلیل داده پروژه پایانی با نرم افزار اکسل از جمله مهمترین وظایف شما در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گروه همیارپروژه با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه انجام تحلیل داده پروژه پایانی اکسل، از ابتدای شروع کار( نگارش پروپوزال تا دفاع اصولی از پایان نامه)، همراه شما عزیزان می باشد.
چرا پروژه اکسل خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های اکسل و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ صنعتی و شرکتی مطمئن ترین گزینه برای سفارش پروژه اکسل شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!همیارپروژه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین ثبت شده در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی کشور مجوز فعالیت خود را بصورت قانونی کسب نموده و خیال شما را از بابت اطمینان و اعتماد راحت کرده است.
چرا پروژه اکسل خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه Excel و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ شرکتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه اکسل شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!
زمان انجام پروژه اکسل چقدر خواهد بود؟
azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
انجام پروژه اکسل در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.پس در هنگام سفارش پروژه زمان پروژه اکسل خود را نیز ذکر کنید.
کیفیت در پروژه اکسل به چه صورت خواهد بود ؟

کیفیت در انجام پروژه اکسل از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.به دلیل انجام پروژه های اکسل توسط بهترین اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه که هر کدام از این متخصصین سابقه ای چندین ساله در همکاری با همیارپروژه را دارا هستند این تضمین به شما داده می شود که کیفیت کار و پروژه excel سفارش داده شده مورد رضایت شما قرار گیرد.
هزینه پروژه Excel چگونه محاسبه می گردد؟

سایت همیارپروژه هزینه پروژه اکسل را بر حسب سختی کار محاسبه می نماید.هزینه پروژه بصورت رقابتی و مناقصه ای نیز تعییین می گردد و همواره کمترین قیمت و بهترین متخصص برای پروژه درخواستی شما تعیین می گردد.
تضمین پشتیبانی بعد از انجام پروژه اکسل :

گروه همیارپروژه با داشتن سابقه ای چندین ساله در انجام اکسل تجربه ای گرانبها از انتظارات و خواسته های کارفرمایان محترم کسب نموده است.یکی از مهمترین این خواسته ها “تضمین پشتیبانی” بعد از انجام پروژه اکسل است.همیارپروژه بعد از انتخاب بهترین محقق (مجری) برای پروژه اکسل پروژه شما را بصورت مرحله به مرحله مدیریت می کند و هر جا که نیاز باشد شما را در جریان کم و کیف وضعیت پروژه قرار می دهد.بعداز انجام پروژه و تحویل آن به شما سایت هر گونه ایراد و اصلاحی که شما مشتری محترم از پروژه تحویل داده شده به ما اطلاع دهید را مورد بررسی قرار داده و ایرادات را برطرف می نماید و تا اخذ رضایت شما پشتیبانی از پروژه تان را ادامه خواهد داد.
مراحل انجام پروژه های اکسل در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه اکسل برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

نمونه پروژه های آماده اکسل:اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده است نرم افزار اکسل کاربرد های مختلفی در زمینه ها و رشته های گوناگون دارد.از انجام پروژه اکسل در جمع آوری اطلاعات ، پردازش اطلاعات و مرتب سازی اطلاعات استفاده میشود.اطلاعات ذخیره شده در نرم افزار اکسل میتواند از نوع متن ، اعداد ، تاریخ یا موارد دیگر باشد . مزیت اصلی و مهم‌تر اکسل، قابلیت طبقه‌بندی، تغییر شکل و تغییر فرمت و تهیه‌ی گزارش‌های گوناگون ومختلف از اطلاعاتی است که در برگه‌های گوناگون ذخیره میشوند.

 
نرم افزار اکسل توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است

 

این برنامه برای محاسبات  سخت و دشوار ریاضی و رسم نمودارها به وسیله ابزارهای گرافیکی به کار گرفته میشود.

نرم افزار اکسل میتوان تمامی امور وکار های حسابداری و حسابرسی رو انجام داد

 از اکسل میتوان انواع مختلفی از فرمول ها رو برای سیستم کاری تعریف کرد

 
برخی از ویژگی ها وکاربرد های  ساخت اکسل

 

1)کاربرد ساخت اکسل در امور حسابداری شرکت ها

2) کاربرد ساخت اکسل در امور حسابداری سازمان ها

3)کاربرد ساخت اکسل در جمع آوری اطلاعات

4)کاربرد  ساخت اکسل در پردازش اطلاعات

5) کاربرد ساخت اکسل در مرتب سازی اطلاعات

6) کاربرد ساخت اکسل در ساخت فهرست

7) کاربرد ساخت اکسل در دسته بندی  اطلاعات

8) کاربرد ساخت اکسل در انجام محاسبات

9) کاربرد  ساخت اکسل در ذخیره سازی اطلاعات

10) کاربرداکسل در ارائه پروژه های شرکتی

11) کاربرد اکسل در ارائه گزارشات

12) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبه درآمد ماهیانه

13) کاربرد  ساخت اکسل در نظم دادن به اطلاعات

14) کاربرد  ساخت اکسل در طبقه بندی اطلاعات
azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


15) کاربرد  ساخت اکسل در تهیه و آماده کردن گزارشات

16) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبات مالی

17) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبه کردن وطبقه بندی کردن نمرات

18) کاربرد  ساخت اکسل در جمع و تفریق و محاسبات عددی

19) کاربرد  ساخت اکسل در ثبت کردن لیست خرید ها

20) کاربرد  ساخت اکسل در ثبت کردن لیست فروش ها

21) کاربرد  ساخت اکسل در ساخت ماشین حساب های اختصاصی

22) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبه نرخ طلا و سکه  براساس و طبق چندین عامل مختلف

23) کاربرد  ساخت اکسل در ثبت وقایع رخ داده در پروژه ها به همراه تاریخ رخداد و تهیه‌ی نمودار وقایع به صورت تصویری

24) کاربرد  ساخت اکسل در تهیه و ساخت نمودار های مختلف

 25) کاربرد ساخت اکسل در کنترل کیفیت محصولات و تهیه‌ی گزارش تصویری روی نمودار از تغییرات کیفیت محصول در طول زمان

26) کاربرد ساخت اکسل در ثبت دارایی ها

27) کاربرد ساخت اکسل در انجام محاسبات استهلاک دارایی ها در حسابداری

28) کاربرد ساخت اکسل در تهیه گزارش های آماری بااستفاده از داده های خام

29) کاربرد ساخت اکسل در تهیه فعالیت های ثبت شده

30) کاربرد ساخت اکسل در محاسبه حقوق کارکنان و کارمندان

31) کاربرد ساخت اکسل در تنظیم صورت مغایرت بانکی در حسابداری

 
اکسل آنلاین چیست؟
اکسل آنلاین چیست؟

اکسل آنلاین چیست؟

اگر از آن دسته افرادی باشد که با نرم افزار های مایکروسافت و آفیس کار کرده باشید حتماً نام اکسل آنلاین تا بحال به گوش شما خورده است ، اکسل آنلاین خدمتی است که شرکت مایکروسافت برای علاقمندان به نرم افزار اکسل ارائه می‌دهد و برای آن دسته از افرادی که سیستم ندارند و یا قصد دارند که به صورت آنلاین و تحت وب کار های مربوط به اکسل خود را انجام دهند میتوانند از این خدمت استفاده کنند.

اکسل آنلاین در کل یک بسته تحت وب است که تمامی امکانات مربوط به نرم افزار اکسل درون آن وجود دارد و شما می توانید از تمامی امکاناتی که در اکسل بر روی کامپیوتر ها را آنلاین اجرا کنید و کار خود را سریع و آسان انجام دهید اما زمانی که قصد دارید اکسل را به صورت آنلاین بر روی کامپیوتر خود نصب میکنید و از خدمات آن به صورت آنلاین استفاده کنید شما  باید حتماً به اینترنت برای اجرا آن دسترسی داشته باشید.

برای اجرای اکسل به صورت آنلاین کافیست به سایت آفیس مراجعه کنید و در این سایت ثبت‌نام انجام داد پس از اینکه ثبت نام خود را کامل کرده اید می توانید به بخش خدمات آنلاین این وب سایت بروید و می‌توانید اکسل پاورپوینت ورد و هر نرم افزاری که تاکنون در آفیس های مختلف ارائه شده را به صورت آنلاین بارگذاری کنید.

اما ممکن است شما در نسخه آنلاین اکسل امکاناتی که در نسخه نصبی آن که بر روی سیستم عامل های ویندوز مجموعه موبایل ها نصب می شود را در دسترس نداشته باشید.

 
متخصص اکسل کیست؟
متخصص اکسل کیست؟

متخصص اکسل کیست؟

 

متخصص واقعی اکسل چیست و چطور می توان به یک متخصص حرفه ای در زمینه انجام پروژه های اکسل تبدیل شد ؟

شاید این یکی از سوالاتی باشد که بسیاری از افراد آن را می‌پرسند که چطور میتوان یک متخصص اکسل شد و پروژه‌های مربوط به آن را به صورت فریلنسری و یا کارمندی انجام داد.

همانطور که میدونی برنامه اسکرین یکی از پیچیده ترین و پرکاربردترین برنامه های که در جهان به جای افراد بسیاری از شرکت‌های مطرح از آن استفاده می کنند شما می توانید با استفاده از اکسل محاسبات طولانی و سخت را به راحتی انجام دهید ، اگر بتوانید تمامی مواردی که در این برنامه ارائه می‌شود را یاد بگیرید می توانید پروژه های اکسل کارمندی انجام دهید که می‌تواند برای شما آینده خوب و درآمد خوبی داشته باشد.
azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


برای اینکه تبدیل به یک متخصص واقعی اکسل شوید شما را به صورت حرفه ای آموزش های مختلف این برنامه را ببینید و حتی به کلاس هایی که آموزش های مربوط به آفیس و اکسل را ارائه می دهند شرکت کنید اکسل از بخش‌های مختلف تشکیل شده است که هر یک از آنها ممکن است زمان ببرد تا شما آن را به صورت کامل یاد بگیرید ،اما در کل یادگیری اکسل ممکن است برای شما ۶ الی ۷ متر طول بکشد اما می‌توانید با یادگیری تمامی بخش های اکسل یک متخصص واقعی در این زمینه باشد و پروژه های مربوط به حوزه کاری خود را به بهترین شکل انجام دهید و درآمد خوبی داشته باشید.

 
رایا پروژه همراه شما در انجام پروژه های شرکتی نرم افزار اکسل

 

اصولا شرکت هایی که در حال فعالیت هستند از نرم افزار اکسل برای محاسبات محصولات و غیره استفاده میکنند که در برخی مواقع به مشکل میخورد و یا اینکه بدنیال فردی متخصص نرم افزار اکسل هستند که رایا پروژه این مشکل را برای مدیران و حسابداران شرکت های مختلف حل کرده است و تاکنون با شرکت های بزرگی همکاری داشته و در تمامی پروژه های اکسل که انجام داده بیشترین رضایت را از سوی کافرمایان دریافت نموده.

 
کاربرد اکسل در شرکت ها

 

اکسل نرم افزار است که در شرکت های بزرگ  استفاده میشود شما میتوانید با نرم افزار اکسل تمامی معادلات را انجام دهید و یکی از مهم ترین امکانی که نرم افزار اکسل در اختیار حسابداران و صاحبان شرکت های مختلف قرار میدهد این است که میتواند تمامی فرمول ها و اعداد را حل کند که خیلی میتواند بر کم تر کردن زمان و هزینه ها تاثیر بگزارد ؛ شما میتوانید با اکسل نمودار های مختلفی را رسم کنید که با دیگر نرم افزار این کار بسیار سخت خواهد بود استفاده از این نرم افزار برای کار مبتدی و نیمه حرفه ای بسیار آسان خواهد بود ولی اگر قصد داشته باشید که فرمول های مختلف و نمودار هایی در اکسل انجام دهید باید حتما آموزش های لازم را داشته باشید؛ تقریبا نیمی از شرکت های مطرح و بزرگ جهان برای انجام تمامی خدمات حسابداری خود از نرم افزار اکسل استفاده خواهند کرد که تمامی این موارد بر میگرده به سادگی استفاده و بروز بودن این نرم افزار است.

 
تفاوت اکسل و اکسس در چیست ؟

انجام پروژه های Excel - رایا پروژه

 

اکسل و اکسس هر دو برنامه هایی قوی و کاربردی  در حوزه پایگاه داده ها هستند ، درست است که اکسل برای حجم های کم تر  و ساده تر  اطلاعات گزینه خوبی  است ، ولی  به اندازه ارم افزار  اکسس نمی تواند از پس اطلاعات فشرده و سخت  برآید . به عنوان مثال میتونیم براتون بگیم که مثلا وقتی بخواهید یک فهرست از مشتریان یک مجموعه  و فهرستی از سفارشات آن ها را بررسی کنید  در برنامه اکسل با خطا مواجه خواهید شد در واقع در این صورت نرم افزار  اکسل شما را مجبور می کند که فهرست ها را از هم جدا کنید که این کار باعث دشوار شدن بررسی داده ها میشود. ولی برنامه و نرم افزار  اکسس اجازه این کار را می دهد که رابطه ای  مستقیم بین جدول ها ایجاد شود  و به طور کلی در  نرم افزار اکسس انواع مختلفی از امکاناتی که معادل در نرم افزار صفحه گسترده اکسل وجود ندارد مثل روند های جستجوی سفارشی، طراحی فرم های  ورود به  داده ها را در اختیارتان قرار می دهد .

هر دو برنامه ها امکانات خیلی خوب را در اختیار شما قرار می دهد چرا که این دو نرم افزار انتخاب اول تمامی شرکت های به روز و مطرح دنیا است و شما می توانید بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

 
مزایای استفاده از برنامه اکسل :

 

    قابلیت برنامه نویسی با استفاده از ویژوال بیسیک
    قابلیت ماکرو نویسی و صرفه جویی در زمان
    هوشمند است و به کاربر کمک میکند.
    استفاده از آن اسان است.
    در دسترس بودن
    قابلیت فرمت بندی متغیر
    قابلیت ساخت و ترسیم نمودار ها
    قابلیت استاندار سازی و فرموله کردن فرآیند ها
    توانایی بالا در تجزیه تحلیل داده ها
    انعطاف پذیری بالا
    قابلیت تطابق بالا
    امکان برقراری ارتباط با سایر نرم افزار های مجموعه آفیس

 
معایب استفاده از برنامه اکسل :

 

    عدم سازگاری با سیستم های دیگر
    نیاز به تسلط بالا در کاربری های پیچیده
    عدم دستیابی کامل به امکانات اکسل در تلفن های همراه
    امکان بروز خطای سهوی کاربران
    دشواری خطایابی در فرمول های طولانی

 
نحوه قیمت گذاری پروژه ساخت اکسل شما عزیزان با توجه به شرایط زیر متفاوت میباشد:

توقع شما از فایل اکسل نهایی

موضوع پروژه اکسل

حجم پروژه اکسل

زمان تعیین شده برای انجام پروژه اکسل

رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های ساخت اکسل شما توسط تیمی متخصص ومجرب در زمینه های مختلف پروژه ساخت اکسل می باشد.

 
قابلیت های اکسل در نسخه جدید
azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


قابلیت های اکسل در نسخه جدید - رایا پروژه

نرم افزار اکسل که توسط شرکت مایکروسافت عرضه شده است ، همواره در حال آپدیت است و قابلیت های جدیدی به آن اضافه می شود ، در جدیدترین آپدیت نرم افزار از سوی شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ انجام شده است قابلیت های خوبی به این نرم افزار اضافه شده است که قصد داریم آن را در ادامه برای شما شرح دهیم ، تمامی قابلیت هایی که در ادامه به آن میپردازیم میتوانید در پکیج اکسل ۲۰۱۹ آن را دریافت و استفاده کنید.

همیشه سعی داشته باشید که پکیج های که ما در ساختمان را سالن عرضه می کند را دانلود و نصب کنید چرا که در این پکیج ها نرم افزارهای محبوبی نظیر اکسل و ورد و غیره وجود دارد که قابلیت های جدید و آن اضافه شده است و می توانید در کارهای خود از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنید.

 
استفاده از ابزار های تصویری

 

اولین قابلیت که به همراه پکیج ۲۰۱۹ اکسل به آن اضافه شده است استفاده از ابزارهای تصویری است به این معنی که شما می توانید در فرمول اکسل خود از اشکال تصویری و غیر استفاده کنید که این کار می‌تواند یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های جدیدی نرم‌افزار باشد چراکه در نسخه‌های قبل شما نمی‌توانستید که از ابزارهای تصویری مانند اشکال هندسی در اکسل استفاده کنید.

 
امکان طراحی فرم ها

 

طراحی فرم های مختلف در اکسل همیشه دشوار بوده است اما مایکروسافت با ایده جدیدی که دارد در اکسل جدید قابلیتی را برنامه اکسل ۲۰۱۹ به اضافه کرده است که می توانید با استفاده از قابلیت جدید تلگرام کردن فرم های مختلف آن در اکسل فرم هایی را ایجاد کنید که تنوع بالایی را دارد میتوانیم در این فرم ما تمامی فرمول مختلف را در آن انجام دهید.

 
امکان طراحی نقشه ها در اکسل

 

اگر قصد دارید که نقشه هایی را در اکسل پیاده سازی کنید بهتر است که از اکسل جدید استفاده کنیم شما میتوانید در اکسل جدید می توانید نقشه های مختلفی را بر روی آن پیاده کنید و می توانید به سادگی نقشه های نظیر کشورهای مختلف و استان‌های مختلف است یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های که به تازگی به این نرم‌افزار محبوب اضافه شده است همین قابلیت امکان درج نقشه های مختلف در اکسل است.

 
طراحی مدل ها سه بعدی

 

در نسخه جدید اکسل  شما میتوانید با استفاده از  قابلیتی که به تازگی اضافه شده است و تصاویر سه بعدی و اشکال سه بعدی را رسم کنیم که این کار قبلا در این نرم‌افزار قابل دسترس نبود شما با استفاده از این نرم‌افزار اکسل و قابلیتی که به تازگی به آن اضافه شده است خیلی راحت طراحی های سه بعدی خود را برای اکثر رسم کنید و این یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

 
عدم نمایش خطا در هنگام ذخیره فایل CSV

 

زمانی که قصد داشتید از فایل اکسل خود خروج بگیرد به خطا های مختلف برمیخوردید که این مورد یکی از بزرگ ترین مواردی بود که از  این نرم افزار نشان داده می‌شد و خیلی از افراد از این مسئله رنج می برد اما شما در اکسل جدید می توانید به سادگی فایل های خود را خروج بگیرید و دیگر به هیچ ارور ای بر نخواهید خورد.
azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


 
بهبود ظاهر گرافیکی

 

زمانی که نرم افزار اکسل را به نسخه جدید آپدیت میکنیم یکی دیگر از مواردی که به چشم می‌خورد ظاهر جدید این نرم افزار است شما زمانی که وارد اکسل جدید میشوید با  ظاهر متفاوت آن نسبت به دیگر نسخه های قبلی طرف هستید و مایکروسافت سعی داشته است و در نسخه جدید نرم افزار خود از گرافیک  مناسب و چشم نواز استفاده کند که این کار می شود تا کار کردن با نرم افزار جذاب تر شود.

 
آموزش استفاده از پاورپوینت برای ارائه‌های حرفه‌ای در اکسل

 

در اینبخش از مقاله قصد داریم به بررسی کاربرد پاورپوینت در ارائه‌های حرفه‌ای در اکسل بپردازیم. شما میتوانید با استفاده از پاورپوینت اطلاعات و داده‌های خود را به شیوه‌ای جذاب و حرفه‌ای در قالب یک فایل پاورپوینت برای ارائه به دیگران آماده کنید. شما میتوانیدبا استفاده از این نرم‌افزار، امکان طراحی و ایجاد ارائه‌هایی با نمودارهای پیشرفته، تصاویر و جداول را دارید که می‌تواند در ارائه دادن داده‌ها به صورت موثر و جذاببه شما کمک کند.

 
انجام پروژه های اکسل

 

نرم افزار اکسل یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای آفیس شرکت مایکروسافت است که بسیاری از افراد به دلیل قابلیت‌های بی‌نظیر آن در مدیریت داده‌ها و ایجاد جداول و نمودارهای پیشرفته، از آن استفاده می‌کنند. اما برای ارائه داده‌هایی که با استفاده از اکسل  انجام میشوند، شاید بهترین راه این باشد که ازنرم افزار محبوب پاورپوینت برای طراحی ارائه‌های حرفه‌ای استفاده کنید.
آموزش مختصر پاورپوینت

برای شروع طراحی اسلاید، باید با نرم‌افزار پاورپوینت آشنا شوید. پاورپوینت  یک نرم‌افزار قدرتمند برای طراحی ارائه‌های حرفه‌ای است که در بستر ویندوز قابل دسترس است. با استفاده از پاورپوینت  می‌توانید اسلایدهای مختلفی ایجاد کنید که شامل تصاویر، نمودارها، جداول و متن باشد. همچنین نرم افزار پاورپوینت امکان اضافه کردن افکت‌های حرکتی و، با استفاده از پاورپوینت  می‌توانید انواع افکت‌های حرکتی را به اسلایدهای خود اضافه کنید. این افکت‌ها شامل حرکات پویا، ظاهر شدن و ناپدید شدن موارد، تغییر اندازه و جابجایی اشیاء و … می‌شوند که به ارائه شما کمک می‌کنند تا جذابیت بیشتری داشته باشد و اطلاعات بهتری به مخاطبان منتقل شود.

برای افزودن افکت‌های حرکتی به اسلایدهای خود، می‌توانید از منوی انیمیشن در بالای صفحه استفاده کنید. در این قسمت، می‌توانید نوع افکت، زمان و سرعت انجام آن را تنظیم کنید. همچنین، می‌توانید افکت‌های حرکتی را برای هر شیء در اسلاید اعمال کنید، مانند متن، تصاویر و نمودارها.

باید به این مورد توجه کنیم که، پاورپوینت امکانات دیگری نیز دارد که به شما در طراحی ارائه‌های جذاب و حرفه‌ای کمک می‌کند. این امکانات شامل قالب‌های آماده، استفاده از رنگ‌های متنوع، تنظیم فونت و اندازه متن، اضافه کردن نمودارها و جداول پیشرفته و … می‌شوند.

در آخر ، با استفاده از پاورپوینت (PowerPoint) می‌توانید ارائه‌هایی جذاب و حرفه‌ای ایجاد کنید که داده‌ها و اطلاعات شما را به صورت موثر و قابل فهمی به مخاطبان منتقل می‌کند.

 
ترفندهای پیشرفته اکسل برای استفاده کاربران حرفه‌ای

 

آیا می‌خواهید از امکانات  بیشتر برنامه اکسل استفاده کنید؟

با ابزارها و تکنیک‌های پیشرفته اکسل، کار خود را تسریع کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

همانطور که میدانید اکسل یکی از قدرتمندترین ابزارهای محاسباتی و تحلیلی است که در دسترس کاربران حرفه‌ای قرار دارد. با استفاده از این برنامه، می‌توانید برای کسب و کار خود، تحلیل‌های دقیقی را انجام دهید.

اما برای استفاده کامل از قابلیت‌های اکسل، به تکنیک‌های پیشرفته نیاز دارید. در ادامه، به برخی از تکنیک‌های پیشرفته اکسل که به شما در بهبود کار با این ابزار کمک خواهند کرد.

 
استفاده از فرمول‌های پیشرفته در اکسل
آموزش فرمول_های پیشرفته در اکسل - رایا پروژه

آموزش فرمول_های پیشرفته در اکسل – رایا پروژه

 

استفاده از فرمول‌های پیشرفته ابزاری بسیار مهم در اکسل هستند. با استفاده از این فرمول‌ها، می‌توانید تحلیل‌های پیچیده‌تری انجام دهید. به طور مثال، با استفاده از فرمول‌های پیشرفته می‌توانید به صورت خودکار از تاریخ انجام محاسبات، به صورت سررسید، و مدت زمان مانده تا سررسید را محاسبه کنید.

 
استفاده از جدول‌های دینامیک

 

جدول‌های دینامیک، یکی از ابزارهای پیشرفته اکسل هستند که برای ایجاد جداولی با ساختار پیچیده بسیار مناسب هستند. با استفاده از این ابزار،می‌توانید جداولی با فرمت‌های مختلفی ایجاد کنید و در آن‌ها اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را نمایش دهید. جدول‌های دینامیک می‌توانند اطلاعات را به صورت خودکار به‌روزرسانی کنند و با استفاده از فیلترها، می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را به‌راحتی فیلتر کنید.

استفاده از چارت‌های پیشرفته یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند در نرم افزار محبوب مایکروسافت ، اکسل هستند که به شما کمک می‌کنند تا از اطلاعات خود بصورت گرافیکی و قابل فهم استفاده کنید. با استفاده از چارت‌های پیشرفته می‌توانید به سادگی اطلاعات را مقایسه کنید، روند رشد را نمایش دهید و بهبودهای خود را پیگیری کنید.

استفاده از ویژگی‌های پیشرفته فیلتر فیلترها یکی از ابزارهای مهم اکسل هستند که به شما کمک می‌کنند تا اطلاعات مورد نظر خود را به‌راحتی پیدا کنید. با استفاده از ویژگی‌های پیشرفته فیلتر، می‌توانید به سادگی اطلاعات مورد نظر خود را جستجو کرده و محدوده‌ی داده‌های مورد نیاز خود را فیلتر کنید.

استفاده از تکنیک‌های پیشرفته مرتب‌سازی مرتب‌سازی اطلاعات یکی از وظایف مهم در اکسل است. با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته مرتب‌سازی، می‌توانید اطلاعات خود را بر اساس شرایط خاصی مانند تاریخ، مقدار، متن، فرمول و مرتب کنید و به داده‌های خود دسترسی سریع‌تری پیدا کنید.

 
آموزش فرمول‌های پیشرفته در اکسل

 azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com



آیا می‌دانید که با استفاده از فرمول‌های پیشرفته در اکسل، می‌توانید تحلیل داده‌های خود را به صورت سریع و دقیق انجام دهید؟

اکسل به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهای محاسباتی و تحلیلی، در بسیاری از شرایط به کار می‌رود. با استفاده از فرمول‌های پیشرفته، می‌توانید اطلاعات خود را با سرعت و دقت بیشتری تحلیل کنید و بهره‌وری خود را افزایش دهید. در این مقاله، به طور کامل به آموزش فرمول‌های پیشرفته در اکسل می‌پردازیم.
جدول‌های دینامیک

اگر

:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 40

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com



    انجام انواع پروژه های اکسل(حرفه ای، فروشگاهی، حسابداری،  دانشجویی و …)
    انجام سفارشات ماکرو نویسی و برنامه نویسی در اکسل
    طراحی انواع نرم افزارهای  داده کاوی، پایگاه داده،  پرسشنامه و تحلیل آماری در اکسل
    ورود داده، دسته بندی اطلاعات، انجام محاسبات و تولید گزارشات دلخواه در اکسل
    فرمول نویسی و رسم انواع نمودارها و گرافهای داده کاوی در اکسل
    انجام کلیه پروژه ها در گوگل داک و گوگل شیت
    تحویل فوری، با تخفیف ویژه دانشجویان و دانش آموزان
    بهترین متخصصین اکسل در ایران
    انجام پروژه های بانک اطلاعاتی اکسس

تماس و سفارش
ویژه همکاران
سفارش انجام پروژه اکسل و برنامه نویسی vba در اکسل   

نرم افزار Microsoft Excel یکی از محبوب ترین ، قدرتمندترین و آسانترین برنامه ها برای مدیریت اطلاعات است. اکسل شناخته شده ترین نرم افزار صفحه گسترده در جهان می باشد که اجازه انجام محاسبات ریاضی، انجام گرافیک و رسم نمودارهای پیشرفته و همچنین تولید اپلیکیشن های مختلف با استفاده از زبان برنامه نویسی vba را می دهد. همچنین در سطح غیر حرفه ای اجازه پردازش داده ها و محاسبات ریاضی را به شما می دهد.

اگر به یک صفحه گسترده ساده یا یک پایگاه داده تعاملی پیچیده  برای محاسبه اطلاعات مالی ، آماری و مهندسی نیاز داشته باشید، با ما تماس بگیرید تا آن را در اکسل برایتان طراحی نماییم. طراحی ماکروهای اکسل، ورود داده ها به اکسل، تبدیل PDF به اکسل، طراحی پایگاه داده در اکسل، فرمول های Excel و همچنین امکان طراحی هر نوع پروژه برنامه نویسی در اکسل و گوگل شیت نیز فراهم می باشد.
انجام پروژه های اکسل

ما آماده انجام انواع پروژه در اکسل هستیم. طیف وسیعی از پروژه های اکسل از تایپ ساده اطلاعات تا تولید پیچیده ترین نرم افزارهای حسابداری در اکسل تخصص ماست. جهت سفارش پروژه اکسل با ما تماس بگیرید و تولید شیتهای حسابداری، فاکتور و انواع صفحات گستره را به ما بسپرید.
سفارش پروژه اکسل

جهت سفارش پروژه اکسل، ابتدا داده ها و نیازهای خود را آماده نمایید. در خواستهایی که از متخصص اکسل دارید را با جزئیات کامل شرح دهید. سپس با ما تماس بگیرید تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهیم  و در صورت توافق، نسبت به ثبت پروژه شما و انجام آن اقدام نماییم.
سفارش برنامه نویسی در اکسل

در برخی از موارد، امکانات و توابع موجود در مایکروسافت اکسل، جهت انجام پروژه شما کافی نیست. در این شرایط استفاده از زبان برنامه نویسی vba جهت برنامه نویسی پروژه شما پیشنهاد می گردد. متخصصین و برنامه نویسان  اکسل آوا، آماده انجام برنامه نویسی پروژه شما در اکسل می باشند.
جهت سفارش پروژه در اکسل با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :

ساعات تماس : 8 صبح الی 12 شب
در ایام قطعی اینترنت با پیام رسان داخلی روبیکا در خدمت شما هستیم.
تماس فوری با ما
سفارش پروژه اکسل در واتساپ
استخدام دورکاری
لیست پروژه های اکسل

چنانچه فرم سفارش پروژه اکسل را پر نمایید، همکاران ما فورا از طریق پیام واتساپ با شما تماس خواهند گرفت.
نام و نام خانوادگی :
شماره تماس (ترجیحا واتساپ)
متن درخواست یا سفارش
ثبت سفارش اکسل
نحوه سفارش پروژه های اکسل در آوا پروژه

چنان چه قصد سفارش پروژه اکسل در شرکت ما را دارید، مطالب زیر را مطالعه نمایید.
تماس با ما و اعلام جزییات پروژه اکسل

قبل از هر چیز فایلها و مستندات مربوط به پروژه اکسل را از طریق واتساپ برای ما بفرستید و توضیحات لازم را به صورت نوشتاری، ویس و یا تماس تلفنی به ما اعلام نمایید تا بتوانیم هزینه و زمان دقیق انجام پروژه اکسل شما را برآورد نماییم.

در این مرحله ما مشاوره کاملی در زمینه پروژه اکسل به شما مشتریان عزیز خواهیم داد.
پرداخت بیعانه و انجام پروژه اکسل شما

پس از اطلاع از هزینه و زمان انجام پروژه اکسل، نصف مبلغ مورد توافق رابه عنوان بیعانه واریز نموده و رسید آن را از طریق واتساپ ارسال نمایید تا کار روی پروژه شما آغاز شود.
تسویه حساب و دریافت

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
پس از اتمام پروژه اکسل شما مشتریان گرامی، به شما اطلاع رسانی خواهیم نمود و اسکرین شات از محیط پروژه برای شما ارسال خواهیم نمود تا شما پس از اطمینان از انجام پروژه، نسبت به تسویه حساب اقدام نموده و فایل نهایی را از طریق واتساپ برای شما ارسال خواهیم نمود.
خدمات پس از تحویل پروژه اکسل

در صورت نیاز شما به اعمال تغییرات و اصلاحات بر روی پروژه اکسل، ما آماده ارئه هرگانجام پروژه اکسل (Excel)

گروه همیارپروژه با گزینش نیروهای فعال و متخصص در انجام پروژه اکسل تلاش به انجام پروژه های علمی، تخصصی با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه را دارد. جهت سفارش پروژه اکسل (Excel) خود توضیح پروژه اکسل خود را به واتساپ شماره یا ارسال کنید و یا به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید.قیمت دهی برای انجام پروژه اکسل شما در سایت همیارپروژه عادلانه است.همچنین انجام پروژه با نرم افزار اکسل خود را می توانید از طریق پیامرسان های داخلی ایتا و روبیکا شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ برای ما ارسال نمایید.همیارپروژه به دلیل داشتن ده سال سابقه فعالیت و نماد اعتماد الکترونیک یک سایت معتبر برای انجام پروژه های اکسل می باشد.
معرفی نرم افزار اکسل:

از جمله نرم افزارهای پرکاربرد که محصول شرکت مایکروسافت است، نرم افزار اکسل می باشد. اولین نسخه این نرم افزار درسال ۱۹۹۰ میلادی ارائه گردید. این برنامه بمنظور رسم نمودار و محاسبات ریاضی بوسیله ابزار گرافیکی، بکار می رود. نرم افزار اکسل در حوزه های مختلفی از جمله: مهندسی، شرکتی، اداری و امور مالی و … کاربرد دارد.اکسل اغلب برای کارهای آماری و حسابداری استفاده می شود.این نرم افزار یک محیط جدولی را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید در آن کارهای آماری و روزانه خود را نظم دهید.این نرم افزار از هزاران فیلد تشکیل شده که قادر است فرمت های مختلف را دریافت و پردازش نماید.
برنامه نویسی در اکسل:

برنامه نویسی نسخه ویندوزی اکسل با استفاده از زبان برنامه نویسی (VBA (Visual Basic for Application  پشتیبانی می گردد. برنامه نویسی VBA این امکان را فراهم کرده است تا عملیات هایی که با استفاده از خصوصیات اصلی اکسل قابل انجام نیستند، انجام پذیر شوند.
همیارپروژه چه پروژه هایی را با اکسل می تواند برایتان انجام دهد؟

انجام پروژه دانشجویی اکسل

انجام پروژه تجاری و شرکتی اکسل

انجام پروژه آماری با اکسل

انجام پروژه داده کاوی با اکسل

انجام پروژه حسابداری با اکسل

و …azsoft.ir09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه های پاورپوینت

انجام پروژه کارشناسی ارشد

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های آماری با spss

انجام پروژه اکسس

انجام پروژه حسابداری
برای انجام پروژه اکسل باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه اکسل و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه نرم افزار اکسل را میتوانیم برایتان انجام دهیم.کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه های اکسل، باید سفارش خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.
انجام پروژه های کمک آموزشی و تحلیلی با نرم افزار اکسل:

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های کمک آموزشی و تحلیلی هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و در کلاس ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه اکسل ارائه خواهیم داد.

 
انجام تحلیل داده پروژه پایانی با نرم افزار اکسل :

انجام تحلیل داده پروژه پایانی با نرم افزار اکسل از جمله مهمترین وظایف شما در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گروه همیارپروژه با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه انجام تحلیل داده پروژه پایانی اکسل، از ابتدای شروع کار( نگارش پروپوزال تا دفاع اصولی از پایان نامه)، همراه شما عزیزان می باشد.
چرا پروژه اکسل خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های اکسل و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ صنعتی و شرکتی مطمئن ترین گزینه برای سفارش پروژه اکسل شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!همیارپروژه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین ثبت شده در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی کشور مجوز فعالیت خود را بصورت قانونی کسب نموده و خیال شما را از بابت اطمینان و اعتماد راحت کرده است.
چرا پروژه اکسل خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه Excel و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ شرکتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه اکسل شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!
زمان انجام پروژه اکسل چقدر خواهد بود؟
azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
انجام پروژه اکسل در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.پس در هنگام سفارش پروژه زمان پروژه اکسل خود را نیز ذکر کنید.
کیفیت در پروژه اکسل به چه صورت خواهد بود ؟

کیفیت در انجام پروژه اکسل از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.به دلیل انجام پروژه های اکسل توسط بهترین اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه که هر کدام از این متخصصین سابقه ای چندین ساله در همکاری با همیارپروژه را دارا هستند این تضمین به شما داده می شود که کیفیت کار و پروژه excel سفارش داده شده مورد رضایت شما قرار گیرد.
هزینه پروژه Excel چگونه محاسبه می گردد؟

سایت همیارپروژه هزینه پروژه اکسل را بر حسب سختی کار محاسبه می نماید.هزینه پروژه بصورت رقابتی و مناقصه ای نیز تعییین می گردد و همواره کمترین قیمت و بهترین متخصص برای پروژه درخواستی شما تعیین می گردد.
تضمین پشتیبانی بعد از انجام پروژه اکسل :

گروه همیارپروژه با داشتن سابقه ای چندین ساله در انجام اکسل تجربه ای گرانبها از انتظارات و خواسته های کارفرمایان محترم کسب نموده است.یکی از مهمترین این خواسته ها “تضمین پشتیبانی” بعد از انجام پروژه اکسل است.همیارپروژه بعد از انتخاب بهترین محقق (مجری) برای پروژه اکسل پروژه شما را بصورت مرحله به مرحله مدیریت می کند و هر جا که نیاز باشد شما را در جریان کم و کیف وضعیت پروژه قرار می دهد.بعداز انجام پروژه و تحویل آن به شما سایت هر گونه ایراد و اصلاحی که شما مشتری محترم از پروژه تحویل داده شده به ما اطلاع دهید را مورد بررسی قرار داده و ایرادات را برطرف می نماید و تا اخذ رضایت شما پشتیبانی از پروژه تان را ادامه خواهد داد.
مراحل انجام پروژه های اکسل در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه اکسل برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

نمونه پروژه های آماده اکسل:اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده است نرم افزار اکسل کاربرد های مختلفی در زمینه ها و رشته های گوناگون دارد.از انجام پروژه اکسل در جمع آوری اطلاعات ، پردازش اطلاعات و مرتب سازی اطلاعات استفاده میشود.اطلاعات ذخیره شده در نرم افزار اکسل میتواند از نوع متن ، اعداد ، تاریخ یا موارد دیگر باشد . مزیت اصلی و مهم‌تر اکسل، قابلیت طبقه‌بندی، تغییر شکل و تغییر فرمت و تهیه‌ی گزارش‌های گوناگون ومختلف از اطلاعاتی است که در برگه‌های گوناگون ذخیره میشوند.

 
نرم افزار اکسل توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است

 

این برنامه برای محاسبات  سخت و دشوار ریاضی و رسم نمودارها به وسیله ابزارهای گرافیکی به کار گرفته میشود.

نرم افزار اکسل میتوان تمامی امور وکار های حسابداری و حسابرسی رو انجام داد

 از اکسل میتوان انواع مختلفی از فرمول ها رو برای سیستم کاری تعریف کرد

 
برخی از ویژگی ها وکاربرد های  ساخت اکسل

 

1)کاربرد ساخت اکسل در امور حسابداری شرکت ها

2) کاربرد ساخت اکسل در امور حسابداری سازمان ها

3)کاربرد ساخت اکسل در جمع آوری اطلاعات

4)کاربرد  ساخت اکسل در پردازش اطلاعات

5) کاربرد ساخت اکسل در مرتب سازی اطلاعات

6) کاربرد ساخت اکسل در ساخت فهرست

7) کاربرد ساخت اکسل در دسته بندی  اطلاعات

8) کاربرد ساخت اکسل در انجام محاسبات

9) کاربرد  ساخت اکسل در ذخیره سازی اطلاعات

10) کاربرداکسل در ارائه پروژه های شرکتی

11) کاربرد اکسل در ارائه گزارشات

12) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبه درآمد ماهیانه

13) کاربرد  ساخت اکسل در نظم دادن به اطلاعات

14) کاربرد  ساخت اکسل در طبقه بندی اطلاعات
azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


15) کاربرد  ساخت اکسل در تهیه و آماده کردن گزارشات

16) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبات مالی

17) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبه کردن وطبقه بندی کردن نمرات

18) کاربرد  ساخت اکسل در جمع و تفریق و محاسبات عددی

19) کاربرد  ساخت اکسل در ثبت کردن لیست خرید ها

20) کاربرد  ساخت اکسل در ثبت کردن لیست فروش ها

21) کاربرد  ساخت اکسل در ساخت ماشین حساب های اختصاصی

22) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبه نرخ طلا و سکه  براساس و طبق چندین عامل مختلف

23) کاربرد  ساخت اکسل در ثبت وقایع رخ داده در پروژه ها به همراه تاریخ رخداد و تهیه‌ی نمودار وقایع به صورت تصویری

24) کاربرد  ساخت اکسل در تهیه و ساخت نمودار های مختلف

 25) کاربرد ساخت اکسل در کنترل کیفیت محصولات و تهیه‌ی گزارش تصویری روی نمودار از تغییرات کیفیت محصول در طول زمان

26) کاربرد ساخت اکسل در ثبت دارایی ها

27) کاربرد ساخت اکسل در انجام محاسبات استهلاک دارایی ها در حسابداری

28) کاربرد ساخت اکسل در تهیه گزارش های آماری بااستفاده از داده های خام

29) کاربرد ساخت اکسل در تهیه فعالیت های ثبت شده

30) کاربرد ساخت اکسل در محاسبه حقوق کارکنان و کارمندان

31) کاربرد ساخت اکسل در تنظیم صورت مغایرت بانکی در حسابداری

 
اکسل آنلاین چیست؟
اکسل آنلاین چیست؟

اکسل آنلاین چیست؟

اگر از آن دسته افرادی باشد که با نرم افزار های مایکروسافت و آفیس کار کرده باشید حتماً نام اکسل آنلاین تا بحال به گوش شما خورده است ، اکسل آنلاین خدمتی است که شرکت مایکروسافت برای علاقمندان به نرم افزار اکسل ارائه می‌دهد و برای آن دسته از افرادی که سیستم ندارند و یا قصد دارند که به صورت آنلاین و تحت وب کار های مربوط به اکسل خود را انجام دهند میتوانند از این خدمت استفاده کنند.

اکسل آنلاین در کل یک بسته تحت وب است که تمامی امکانات مربوط به نرم افزار اکسل درون آن وجود دارد و شما می توانید از تمامی امکاناتی که در اکسل بر روی کامپیوتر ها را آنلاین اجرا کنید و کار خود را سریع و آسان انجام دهید اما زمانی که قصد دارید اکسل را به صورت آنلاین بر روی کامپیوتر خود نصب میکنید و از خدمات آن به صورت آنلاین استفاده کنید شما  باید حتماً به اینترنت برای اجرا آن دسترسی داشته باشید.

برای اجرای اکسل به صورت آنلاین کافیست به سایت آفیس مراجعه کنید و در این سایت ثبت‌نام انجام داد پس از اینکه ثبت نام خود را کامل کرده اید می توانید به بخش خدمات آنلاین این وب سایت بروید و می‌توانید اکسل پاورپوینت ورد و هر نرم افزاری که تاکنون در آفیس های مختلف ارائه شده را به صورت آنلاین بارگذاری کنید.

اما ممکن است شما در نسخه آنلاین اکسل امکاناتی که در نسخه نصبی آن که بر روی سیستم عامل های ویندوز مجموعه موبایل ها نصب می شود را در دسترس نداشته باشید.

 
متخصص اکسل کیست؟
متخصص اکسل کیست؟

متخصص اکسل کیست؟

 

متخصص واقعی اکسل چیست و چطور می توان به یک متخصص حرفه ای در زمینه انجام پروژه های اکسل تبدیل شد ؟

شاید این یکی از سوالاتی باشد که بسیاری از افراد آن را می‌پرسند که چطور میتوان یک متخصص اکسل شد و پروژه‌های مربوط به آن را به صورت فریلنسری و یا کارمندی انجام داد.

همانطور که میدونی برنامه اسکرین یکی از پیچیده ترین و پرکاربردترین برنامه های که در جهان به جای افراد بسیاری از شرکت‌های مطرح از آن استفاده می کنند شما می توانید با استفاده از اکسل محاسبات طولانی و سخت را به راحتی انجام دهید ، اگر بتوانید تمامی مواردی که در این برنامه ارائه می‌شود را یاد بگیرید می توانید پروژه های اکسل کارمندی انجام دهید که می‌تواند برای شما آینده خوب و درآمد خوبی داشته باشد.
azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


برای اینکه تبدیل به یک متخصص واقعی اکسل شوید شما را به صورت حرفه ای آموزش های مختلف این برنامه را ببینید و حتی به کلاس هایی که آموزش های مربوط به آفیس و اکسل را ارائه می دهند شرکت کنید اکسل از بخش‌های مختلف تشکیل شده است که هر یک از آنها ممکن است زمان ببرد تا شما آن را به صورت کامل یاد بگیرید ،اما در کل یادگیری اکسل ممکن است برای شما ۶ الی ۷ متر طول بکشد اما می‌توانید با یادگیری تمامی بخش های اکسل یک متخصص واقعی در این زمینه باشد و پروژه های مربوط به حوزه کاری خود را به بهترین شکل انجام دهید و درآمد خوبی داشته باشید.

 
رایا پروژه همراه شما در انجام پروژه های شرکتی نرم افزار اکسل

 

اصولا شرکت هایی که در حال فعالیت هستند از نرم افزار اکسل برای محاسبات محصولات و غیره استفاده میکنند که در برخی مواقع به مشکل میخورد و یا اینکه بدنیال فردی متخصص نرم افزار اکسل هستند که رایا پروژه این مشکل را برای مدیران و حسابداران شرکت های مختلف حل کرده است و تاکنون با شرکت های بزرگی همکاری داشته و در تمامی پروژه های اکسل که انجام داده بیشترین رضایت را از سوی کافرمایان دریافت نموده.

 
کاربرد اکسل در شرکت ها

 

اکسل نرم افزار است که در شرکت های بزرگ  استفاده میشود شما میتوانید با نرم افزار اکسل تمامی معادلات را انجام دهید و یکی از مهم ترین امکانی که نرم افزار اکسل در اختیار حسابداران و صاحبان شرکت های مختلف قرار میدهد این است که میتواند تمامی فرمول ها و اعداد را حل کند که خیلی میتواند بر کم تر کردن زمان و هزینه ها تاثیر بگزارد ؛ شما میتوانید با اکسل نمودار های مختلفی را رسم کنید که با دیگر نرم افزار این کار بسیار سخت خواهد بود استفاده از این نرم افزار برای کار مبتدی و نیمه حرفه ای بسیار آسان خواهد بود ولی اگر قصد داشته باشید که فرمول های مختلف و نمودار هایی در اکسل انجام دهید باید حتما آموزش های لازم را داشته باشید؛ تقریبا نیمی از شرکت های مطرح و بزرگ جهان برای انجام تمامی خدمات حسابداری خود از نرم افزار اکسل استفاده خواهند کرد که تمامی این موارد بر میگرده به سادگی استفاده و بروز بودن این نرم افزار است.

 
تفاوت اکسل و اکسس در چیست ؟

انجام پروژه های Excel - رایا پروژه

 

اکسل و اکسس هر دو برنامه هایی قوی و کاربردی  در حوزه پایگاه داده ها هستند ، درست است که اکسل برای حجم های کم تر  و ساده تر  اطلاعات گزینه خوبی  است ، ولی  به اندازه ارم افزار  اکسس نمی تواند از پس اطلاعات فشرده و سخت  برآید . به عنوان مثال میتونیم براتون بگیم که مثلا وقتی بخواهید یک فهرست از مشتریان یک مجموعه  و فهرستی از سفارشات آن ها را بررسی کنید  در برنامه اکسل با خطا مواجه خواهید شد در واقع در این صورت نرم افزار  اکسل شما را مجبور می کند که فهرست ها را از هم جدا کنید که این کار باعث دشوار شدن بررسی داده ها میشود. ولی برنامه و نرم افزار  اکسس اجازه این کار را می دهد که رابطه ای  مستقیم بین جدول ها ایجاد شود  و به طور کلی در  نرم افزار اکسس انواع مختلفی از امکاناتی که معادل در نرم افزار صفحه گسترده اکسل وجود ندارد مثل روند های جستجوی سفارشی، طراحی فرم های  ورود به  داده ها را در اختیارتان قرار می دهد .

هر دو برنامه ها امکانات خیلی خوب را در اختیار شما قرار می دهد چرا که این دو نرم افزار انتخاب اول تمامی شرکت های به روز و مطرح دنیا است و شما می توانید بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

 
مزایای استفاده از برنامه اکسل :

 

    قابلیت برنامه نویسی با استفاده از ویژوال بیسیک
    قابلیت ماکرو نویسی و صرفه جویی در زمان
    هوشمند است و به کاربر کمک میکند.
    استفاده از آن اسان است.
    در دسترس بودن
    قابلیت فرمت بندی متغیر
    قابلیت ساخت و ترسیم نمودار ها
    قابلیت استاندار سازی و فرموله کردن فرآیند ها
    توانایی بالا در تجزیه تحلیل داده ها
    انعطاف پذیری بالا
    قابلیت تطابق بالا
    امکان برقراری ارتباط با سایر نرم افزار های مجموعه آفیس

 
معایب استفاده از برنامه اکسل :

 

    عدم سازگاری با سیستم های دیگر
    نیاز به تسلط بالا در کاربری های پیچیده
    عدم دستیابی کامل به امکانات اکسل در تلفن های همراه
    امکان بروز خطای سهوی کاربران
    دشواری خطایابی در فرمول های طولانی

 
نحوه قیمت گذاری پروژه ساخت اکسل شما عزیزان با توجه به شرایط زیر متفاوت میباشد:

توقع شما از فایل اکسل نهایی

موضوع پروژه اکسل

حجم پروژه اکسل

زمان تعیین شده برای انجام پروژه اکسل

رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های ساخت اکسل شما توسط تیمی متخصص ومجرب در زمینه های مختلف پروژه ساخت اکسل می باشد.

 
قابلیت های اکسل در نسخه جدید
azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


قابلیت های اکسل در نسخه جدید - رایا پروژه

نرم افزار اکسل که توسط شرکت مایکروسافت عرضه شده است ، همواره در حال آپدیت است و قابلیت های جدیدی به آن اضافه می شود ، در جدیدترین آپدیت نرم افزار از سوی شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ انجام شده است قابلیت های خوبی به این نرم افزار اضافه شده است که قصد داریم آن را در ادامه برای شما شرح دهیم ، تمامی قابلیت هایی که در ادامه به آن میپردازیم میتوانید در پکیج اکسل ۲۰۱۹ آن را دریافت و استفاده کنید.

همیشه سعی داشته باشید که پکیج های که ما در ساختمان را سالن عرضه می کند را دانلود و نصب کنید چرا که در این پکیج ها نرم افزارهای محبوبی نظیر اکسل و ورد و غیره وجود دارد که قابلیت های جدید و آن اضافه شده است و می توانید در کارهای خود از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنید.

 
استفاده از ابزار های تصویری

 

اولین قابلیت که به همراه پکیج ۲۰۱۹ اکسل به آن اضافه شده است استفاده از ابزارهای تصویری است به این معنی که شما می توانید در فرمول اکسل خود از اشکال تصویری و غیر استفاده کنید که این کار می‌تواند یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های جدیدی نرم‌افزار باشد چراکه در نسخه‌های قبل شما نمی‌توانستید که از ابزارهای تصویری مانند اشکال هندسی در اکسل استفاده کنید.

 
امکان طراحی فرم ها

 

طراحی فرم های مختلف در اکسل همیشه دشوار بوده است اما مایکروسافت با ایده جدیدی که دارد در اکسل جدید قابلیتی را برنامه اکسل ۲۰۱۹ به اضافه کرده است که می توانید با استفاده از قابلیت جدید تلگرام کردن فرم های مختلف آن در اکسل فرم هایی را ایجاد کنید که تنوع بالایی را دارد میتوانیم در این فرم ما تمامی فرمول مختلف را در آن انجام دهید.

 
امکان طراحی نقشه ها در اکسل

 

اگر قصد دارید که نقشه هایی را در اکسل پیاده سازی کنید بهتر است که از اکسل جدید استفاده کنیم شما میتوانید در اکسل جدید می توانید نقشه های مختلفی را بر روی آن پیاده کنید و می توانید به سادگی نقشه های نظیر کشورهای مختلف و استان‌های مختلف است یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های که به تازگی به این نرم‌افزار محبوب اضافه شده است همین قابلیت امکان درج نقشه های مختلف در اکسل است.

 
طراحی مدل ها سه بعدی

 

در نسخه جدید اکسل  شما میتوانید با استفاده از  قابلیتی که به تازگی اضافه شده است و تصاویر سه بعدی و اشکال سه بعدی را رسم کنیم که این کار قبلا در این نرم‌افزار قابل دسترس نبود شما با استفاده از این نرم‌افزار اکسل و قابلیتی که به تازگی به آن اضافه شده است خیلی راحت طراحی های سه بعدی خود را برای اکثر رسم کنید و این یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

 
عدم نمایش خطا در هنگام ذخیره فایل CSV

 

زمانی که قصد داشتید از فایل اکسل خود خروج بگیرد به خطا های مختلف برمیخوردید که این مورد یکی از بزرگ ترین مواردی بود که از  این نرم افزار نشان داده می‌شد و خیلی از افراد از این مسئله رنج می برد اما شما در اکسل جدید می توانید به سادگی فایل های خود را خروج بگیرید و دیگر به هیچ ارور ای بر نخواهید خورد.
azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


 
بهبود ظاهر گرافیکی

 

زمانی که نرم افزار اکسل را به نسخه جدید آپدیت میکنیم یکی دیگر از مواردی که به چشم می‌خورد ظاهر جدید این نرم افزار است شما زمانی که وارد اکسل جدید میشوید با  ظاهر متفاوت آن نسبت به دیگر نسخه های قبلی طرف هستید و مایکروسافت سعی داشته است و در نسخه جدید نرم افزار خود از گرافیک  مناسب و چشم نواز استفاده کند که این کار می شود تا کار کردن با نرم افزار جذاب تر شود.

 
آموزش استفاده از پاورپوینت برای ارائه‌های حرفه‌ای در اکسل

 

در اینبخش از مقاله قصد داریم به بررسی کاربرد پاورپوینت در ارائه‌های حرفه‌ای در اکسل بپردازیم. شما میتوانید با استفاده از پاورپوینت اطلاعات و داده‌های خود را به شیوه‌ای جذاب و حرفه‌ای در قالب یک فایل پاورپوینت برای ارائه به دیگران آماده کنید. شما میتوانیدبا استفاده از این نرم‌افزار، امکان طراحی و ایجاد ارائه‌هایی با نمودارهای پیشرفته، تصاویر و جداول را دارید که می‌تواند در ارائه دادن داده‌ها به صورت موثر و جذاببه شما کمک کند.

 
انجام پروژه های اکسل

 

نرم افزار اکسل یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای آفیس شرکت مایکروسافت است که بسیاری از افراد به دلیل قابلیت‌های بی‌نظیر آن در مدیریت داده‌ها و ایجاد جداول و نمودارهای پیشرفته، از آن استفاده می‌کنند. اما برای ارائه داده‌هایی که با استفاده از اکسل  انجام میشوند، شاید بهترین راه این باشد که ازنرم افزار محبوب پاورپوینت برای طراحی ارائه‌های حرفه‌ای استفاده کنید.
آموزش مختصر پاورپوینت

برای شروع طراحی اسلاید، باید با نرم‌افزار پاورپوینت آشنا شوید. پاورپوینت  یک نرم‌افزار قدرتمند برای طراحی ارائه‌های حرفه‌ای است که در بستر ویندوز قابل دسترس است. با استفاده از پاورپوینت  می‌توانید اسلایدهای مختلفی ایجاد کنید که شامل تصاویر، نمودارها، جداول و متن باشد. همچنین نرم افزار پاورپوینت امکان اضافه کردن افکت‌های حرکتی و، با استفاده از پاورپوینت  می‌توانید انواع افکت‌های حرکتی را به اسلایدهای خود اضافه کنید. این افکت‌ها شامل حرکات پویا، ظاهر شدن و ناپدید شدن موارد، تغییر اندازه و جابجایی اشیاء و … می‌شوند که به ارائه شما کمک می‌کنند تا جذابیت بیشتری داشته باشد و اطلاعات بهتری به مخاطبان منتقل شود.

برای افزودن افکت‌های حرکتی به اسلایدهای خود، می‌توانید از منوی انیمیشن در بالای صفحه استفاده کنید. در این قسمت، می‌توانید نوع افکت، زمان و سرعت انجام آن را تنظیم کنید. همچنین، می‌توانید افکت‌های حرکتی را برای هر شیء در اسلاید اعمال کنید، مانند متن، تصاویر و نمودارها.

باید به این مورد توجه کنیم که، پاورپوینت امکانات دیگری نیز دارد که به شما در طراحی ارائه‌های جذاب و حرفه‌ای کمک می‌کند. این امکانات شامل قالب‌های آماده، استفاده از رنگ‌های متنوع، تنظیم فونت و اندازه متن، اضافه کردن نمودارها و جداول پیشرفته و … می‌شوند.

در آخر ، با استفاده از پاورپوینت (PowerPoint) می‌توانید ارائه‌هایی جذاب و حرفه‌ای ایجاد کنید که داده‌ها و اطلاعات شما را به صورت موثر و قابل فهمی به مخاطبان منتقل می‌کند.

 
ترفندهای پیشرفته اکسل برای استفاده کاربران حرفه‌ای

 

آیا می‌خواهید از امکانات  بیشتر برنامه اکسل استفاده کنید؟

با ابزارها و تکنیک‌های پیشرفته اکسل، کار خود را تسریع کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

همانطور که میدانید اکسل یکی از قدرتمندترین ابزارهای محاسباتی و تحلیلی است که در دسترس کاربران حرفه‌ای قرار دارد. با استفاده از این برنامه، می‌توانید برای کسب و کار خود، تحلیل‌های دقیقی را انجام دهید.

اما برای استفاده کامل از قابلیت‌های اکسل، به تکنیک‌های پیشرفته نیاز دارید. در ادامه، به برخی از تکنیک‌های پیشرفته اکسل که به شما در بهبود کار با این ابزار کمک خواهند کرد.

 
استفاده از فرمول‌های پیشرفته در اکسل
آموزش فرمول_های پیشرفته در اکسل - رایا پروژه

آموزش فرمول_های پیشرفته در اکسل – رایا پروژه

 

استفاده از فرمول‌های پیشرفته ابزاری بسیار مهم در اکسل هستند. با استفاده از این فرمول‌ها، می‌توانید تحلیل‌های پیچیده‌تری انجام دهید. به طور مثال، با استفاده از فرمول‌های پیشرفته می‌توانید به صورت خودکار از تاریخ انجام محاسبات، به صورت سررسید، و مدت زمان مانده تا سررسید را محاسبه کنید.

 
استفاده از جدول‌های دینامیک

 

جدول‌های دینامیک، یکی از ابزارهای پیشرفته اکسل هستند که برای ایجاد جداولی با ساختار پیچیده بسیار مناسب هستند. با استفاده از این ابزار،می‌توانید جداولی با فرمت‌های مختلفی ایجاد کنید و در آن‌ها اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را نمایش دهید. جدول‌های دینامیک می‌توانند اطلاعات را به صورت خودکار به‌روزرسانی کنند و با استفاده از فیلترها، می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را به‌راحتی فیلتر کنید.

استفاده از چارت‌های پیشرفته یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند در نرم افزار محبوب مایکروسافت ، اکسل هستند که به شما کمک می‌کنند تا از اطلاعات خود بصورت گرافیکی و قابل فهم استفاده کنید. با استفاده از چارت‌های پیشرفته می‌توانید به سادگی اطلاعات را مقایسه کنید، روند رشد را نمایش دهید و بهبودهای خود را پیگیری کنید.

استفاده از ویژگی‌های پیشرفته فیلتر فیلترها یکی از ابزارهای مهم اکسل هستند که به شما کمک می‌کنند تا اطلاعات مورد نظر خود را به‌راحتی پیدا کنید. با استفاده از ویژگی‌های پیشرفته فیلتر، می‌توانید به سادگی اطلاعات مورد نظر خود را جستجو کرده و محدوده‌ی داده‌های مورد نیاز خود را فیلتر کنید.

استفاده از تکنیک‌های پیشرفته مرتب‌سازی مرتب‌سازی اطلاعات یکی از وظایف مهم در اکسل است. با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته مرتب‌سازی، می‌توانید اطلاعات خود را بر اساس شرایط خاصی مانند تاریخ، مقدار، متن، فرمول و مرتب کنید و به داده‌های خود دسترسی سریع‌تری پیدا کنید.

 
آموزش فرمول‌های پیشرفته در اکسل

 azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com



آیا می‌دانید که با استفاده از فرمول‌های پیشرفته در اکسل، می‌توانید تحلیل داده‌های خود را به صورت سریع و دقیق انجام دهید؟

اکسل به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهای محاسباتی و تحلیلی، در بسیاری از شرایط به کار می‌رود. با استفاده از فرمول‌های پیشرفته، می‌توانید اطلاعات خود را با سرعت و دقت بیشتری تحلیل کنید و بهره‌وری خود را افزایش دهید. در این مقاله، به طور کامل به آموزش فرمول&zw

:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 56

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

انجام پروژه اکسل (خدمات اکسل)

    Home
    انجام پروژه اکسل (خدمات اکسل)

ارائه انواع خدمات اکسل و انجام پروژه اکسل (فرمول نویسی، داشبورد، VBA و…) پذیرفته می شود.

برای سفارش پروژه اکسل و دریافت خدمات اکسل با شماره زیر تماس بگیرید یا از طریق تلگرام همین شماره پیغام دهید:


من واسطه نیستم، خودم روی فایل شما کار می کنم و پروژه اکسل شما جهت انجام به فرد دیگری سپرده نمی شود.

___________________________________________________
___________________________________________________

نرم افزار برنامه ریزی تولید

حوزه کاری مورد علاقه ام در مهندسی صنایع برنامه ریزی تولید است و با توجه به اینکه هر صنعتی ویژگی های خاص خود را دارد نرم افزارهای زیادی متناسب با نوع برنامه ریزی تولید در شرکت های مختلف در اکسل طراحی کرده ام.
انجام پروژه اکسل برنامه ریزی تولید

نمودار برج تقطیر

این پروژه برای انجام محاسبات برج تقطیر و رسم نمودار مربوط به آن با استفاده از VBA و فرمول نویسی طراحی کرده ام.

کاربرد آن در حوزه مهندسی شیمی می باشد و برای من یکی از جذاب ترین پروژه هایی بود که تاکنون در اکسل انجام داده ام.
انجام پروژه اکسل برج تقطیر

انجام پروژه اکسل ارائه پیشنهاد بسته محصول متناسب با شرایط مشتری
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir
این پروژه جذاب را با ترکیب VBA و فرمول نویسی در اکسل برای یک مدیر تبلیغات طراحی کردم و به این صورت عمل می کند که در میان صدها پیج، سایت و کانال که هر کدام هزینه های متفاوتی برای تبلیغات دارند به تعداد دلخواه پیشنهاد تصادفی مطابق با بودجه و شرایط مشتری ارائه می دهد و کار ایشان را بسیار راحت و سریع کرده است.
پروژه اکسل

طراحی نرم افزار محاسبات قطر کابل

این نرم افزار که در حوزه مهندسی برق و طراحی تاسیسات الکتریکی کاربرد دارد برای محاسبه سایز مناسب کابل برق طراحی شده است.

بعدها همین نرم افزار را با استفاده از php به صورت آنلاین هم طراحی کردم که در سایت پاورکامپ در دسترس عموم قرار دارد.
پروژه اکسل مهندسی برق

طراحی نمودار پدیده گیپس

رسم نمودارها همیشه در اکسل جذاب است مخصوصا اگر نمودار پدیده گیپس باشد.
رسم نمودار پدیده گیپس در اکسل

گاهی وقت ها برخی پروژه ها به جای اکسل بهتر است در اکسس انجام شوند؛ علاوه بر اکسل، طراحی نرم افزار با اکسس هم انجام می دهم و بعد از بررسی نیاز شما مشاوره و پیشنهاد لازم را در این زمینه به شما ارائه می دهم که شما بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

لیست پروژه های اکسل (Excel)
پروژه خود با مهارت اکسل (Excel) را ایجاد کنید، پیشنهادات فریلنسرها را دریافت کنید
و بعد از رضایت از کار پرداخت را انجام دهید
پونیشا
کلیدواژه
نوع
مهارت

مبلغ
ریال
ریال

    بودجه: 15,000,000ریال
    استخراج و ثبت اطلاعات املاک و تعدادی تماس
    سلام و عرض احترام وقت همگی بخیر یک کارگزاری املاک نیازمند یک نفر دستیار مجازی آشنا به آفیس و اینترنت جهت استخراج، تجزیه و تحلی...
    تمام وقت
    ورود اطلاعات و ثبت داده ها (Data Entry - دیتا اینتری)
    اکسل (Excel)
    دستیار مجازی
    جستجو در وب
    ارسال آگهی
    10 پیشنهاد
    12 روز, 9 ساعت
    بودجه: 5,000,000ریال
    اکسل crm
    برای crm مشتریان نیاز به طراحی اکسل دارم که مشتریان را دسته بندی کنیم و بر اساس میزان خرید و دوره خرید به ما قابلیت رصد و کنترل مشتریان را بدهد
    اکسل (Excel)
    17 پیشنهاد
    11 روز, 22 ساعت
    بودجه: 500,000,000ریال
    پخش صوت تحت شبکه
    یک موبایل و 10 کامپیوتر تحت شبکه دارم هدف:گوشی را مانند میکروفون جلوی دهانم بگیرم و وقتی صحبت میکنم، صوتم بصورت لحظه ای در کامپیوتری که مشخص...
    برجسته
    فوری
    HTML
    پی اچ پی (PHP)
    پایتون (Python)
    اکسل (Excel)
    برنامه نویسی تحت وب
    15 پیشنهاد
    11 روز, 6 ساعت
    بودجه: 5,000,000ریال
    طراحی اکسل
    نیازمند اکسل نویسی جهت فایلینگ دفتر املاکبا اکسلی که مد نظر هست میخواهیم کل املاک یک محله را کوچه به کوچه و پلاک به پلاک تمامی اطلاعات از قبیل سال...
    اکسل (Excel)
    26 پیشنهاد
    9 روز, 10 ساعت
    بودجه: 3,000,000ریال
    فرمول نویسی در اکسل
    سلام وقت بخیر ما یک واحد تولیدی اسباب بازی آموزشی داریم که هر اسباب بازی از چند بسته تشکیل میشن و داخل یک جعبه به صورت پکیج قرار میگیرن. حالا...
    Visual Basic
    اکسل (Excel)
    5 پیشنهاد
    7 روز, 11 ساعت
    بودجه: 5,000,000ریال
    انتقال فایل اکسل به گوگل شیت
    سلام وقت بخیریه فایل اکسل دارم مربوط به گانت زمانبندی پروژه هستش، میخوام ببرم تو گوگل شیت ولی متاسفانه بخاطر فرمولایی که داره ارور میده بهم پیام بدین...
    اکسل (Excel)
    12 پیشنهاد
    6 روز, 3 ساعت
    بودجه: 5,000,000ریال
    مشاوره
    سلام وقت بخیر من برای کارهای خود نیاز به یک فایل اکسل دارم و پیش از هر چیز نیاز دارم درباره پروژه خودم مشاوره دریافت  کنم.
    اکسل (Excel)
    21 پیشنهاد
    3 روز, 3 ساعت
    بودجه: 100,000,000ریال
    تولید محتوای آموزش مدیریت داده و زبان T-SQL در سطح حرفه ای
    سلام علیکم در توسعه یک پلتفرم آموزشی ما سعی داریم یک دوره آموزش آنلاین توسعه سامانه های تحت وب مبتنی بر اسکیوال برگزار کنیم برای این منظور نی...
    اکسس (Microsoft Access)
    اس کیو ال (SQL)
    اکسل (Excel)
    SQL Server
    Microsoft SQL Server
    3 پیشنهاد
    22 ساعت, 40 دقیقه
    بودجه: 20,000,000ریال
    جستجوی قیمت در دیوار و دیجیکالا، و وارد کردن اطلاعات در اکسل
    لیست نام گوشی های سامسونگ به تعداد 67 عدد تنظیم شده است.لینک و قیمت گوشی مربوطه در دیجیکالا می بایست در اکسل وارد گردد. در صورت عدم موجودی گوشی در دیج...
    اکسل (Excel)
    جستجو در وب
    61 پیشنهاد
    7 ساعت, 21 دقیقه
    بودجه: 100,000,000ریال
    جمع آوری اطلاعات و پایگاه داده برای سایت
    بمنظور تهیه ی پایگاه داده برای یک سایت و اپلیکیشن مرتبط با موضوع سرگرمی و بازی، به یک یا تعدادی دوست با انگیزه و توانمند در زمینه های سایت گردی، دس...
    ترجمه
    ترجمه زبان های دیگر به فارسی
    اکسل (Excel)
    جستجو در وب
    28 پیشنهاد
    1 ساعت, 17 دقیقه

پونیشا
پونیشا | مارکت‌اینجا

    درباره ما نمونه کار ها پروژه ها مسابقه ها فریلنسرها

تمام حقوق مادی
اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده است نرم افزار اکسل کاربرد های مختلفی در زمینه ها و رشته های گوناگون دارد.از انجام پروژه اکسل در جمع آوری اطلاعات ، پردازش اطلاعات و مرتب سازی اطلاعات استفاده میشود.اطلاعات ذخیره شده در نرم افزار اکسل میتواند از نوع متن ، اعداد ، تاریخ یا موارد دیگر باشد . مزیت اصلی و مهم‌تر اکسل، قابلیت طبقه‌بندی، تغییر شکل و تغییر فرمت و تهیه‌ی گزارش‌های گوناگون ومختلف از اطلاعاتی است که در برگه‌های گوناگون ذخیره میشوند.

 
نرم افزار اکسل توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است

 

این برنامه برای محاسبات  سخت و دشوار ریاضی و رسم نمودارها به وسیله ابزارهای گرافیکی به کار گرفته میشود.

نرم افزار اکسل میتوان تمامی امور وکار های حسابداری و حسابرسی رو انجام داد

 از اکسل میتوان انواع مختلفی از فرمول ها رو برای سیستم کاری تعریف کرد

 
برخی از ویژگی ها وکاربرد های  ساخت اکسل

 azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir

1)کاربرد ساخت اکسل در امور حسابداری شرکت ها

2) کاربرد ساخت اکسل در امور حسابداری سازمان ها

3)کاربرد ساخت اکسل در جمع آوری اطلاعات

4)کاربرد  ساخت اکسل در پردازش اطلاعات

5) کاربرد ساخت اکسل در مرتب سازی اطلاعات

6) کاربرد ساخت اکسل در ساخت فهرست

7) کاربرد ساخت اکسل در دسته بندی  اطلاعات

8) کاربرد ساخت اکسل در انجام محاسبات

9) کاربرد  ساخت اکسل در ذخیره سازی اطلاعات

10) کاربرداکسل در ارائه پروژه های شرکتی

11) کاربرد اکسل در ارائه گزارشات

12) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبه درآمد ماهیانه

13) کاربرد  ساخت اکسل در نظم دادن به اطلاعات

14) کاربرد  ساخت اکسل در طبقه بندی اطلاعات

15) کاربرد  ساخت اکسل در تهیه و آماده کردن گزارشات

16) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبات مالی

17) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبه کردن وطبقه بندی کردن نمرات

18) کاربرد  ساخت اکسل در جمع و تفریق و محاسبات عددی

19) کاربرد  ساخت اکسل در ثبت کردن لیست خرید ها

20) کاربرد  ساخت اکسل در ثبت کردن لیست فروش ها

21) کاربرد  ساخت اکسل در ساخت ماشین حساب های اختصاصی

22) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبه نرخ طلا و سکه  براساس و طبق چندین عامل مختلف

23) کاربرد  ساخت اکسل در ثبت وقایع رخ داده در پروژه ها به همراه تاریخ رخداد و تهیه‌ی نمودار وقایع به صورت تصویری

24) کاربرد  ساخت اکسل در تهیه و ساخت نمودار های مختلف

 25) کاربرد ساخت اکسل در کنترل کیفیت محصولات و تهیه‌ی گزارش تصویری روی نمودار از تغییرات کیفیت محصول در طول زمان

26) کاربرد ساخت اکسل در ثبت دارایی ها

27) کاربرد ساخت اکسل در انجام محاسبات استهلاک دارایی ها در حسابداری

28) کاربرد ساخت اکسل در تهیه گزارش های آماری بااستفاده از داده های خام

29) کاربرد ساخت اکسل در تهیه فعالیت های ثبت شده

30) کاربرد ساخت اکسل در محاسبه حقوق کارکنان و کارمندان

31) کاربرد ساخت اکسل در تنظیم صورت مغایرت بانکی در حسابداری

 
اکسل آنلاین چیست؟
اکسل آنلاین چیست؟

اکسل آنلاین چیست؟

 

اگر از آن دسته افرادی باشد که با نرم افزار های مایکروسافت و آفیس کار کرده باشید حتماً نام اکسل آنلاین تا بحال به گوش شما خورده است ، اکسل آنلاین خدمتی است که شرکت مایکروسافت برای علاقمندان به نرم افزار اکسل ارائه می‌دهد و برای آن دسته از افرادی که سیستم ندارند و یا قصد دارند که به صورت آنلاین و تحت وب کار های مربوط به اکسل خود را انجام دهند میتوانند از این خدمت استفاده کنند.

اکسل آنلاین در کل یک بسته تحت وب است که تمامی امکانات مربوط به نرم افزار اکسل درون آن وجود دارد و شما می توانید از تمامی امکاناتی که در اکسل بر روی کامپیوتر ها را آنلاین اجرا کنید و کار خود را سریع و آسان انجام دهید اما زمانی که قصد دارید اکسل را به صورت آنلاین بر روی کامپیوتر خود نصب میکنید و از خدمات آن به صورت آنلاین استفاده کنید شما  باید حتماً به اینترنت برای اجرا آن دسترسی داشته باشید.

برای اجرای اکسل به صورت آنلاین کافیست به سایت آفیس مراجعه کنید و در این سایت ثبت‌نام انجام داد پس از اینکه ثبت نام خود را کامل کرده اید می توانید به بخش خدمات آنلاین این وب سایت بروید و می‌توانید اکسل پاورپوینت ورد و هر نرم افزاری که تاکنون در آفیس های مختلف ارائه شده را به صورت آنلاین بارگذاری کنید.

اما ممکن است شما در نسخه آنلاین اکسل امکاناتی که در نسخه نصبی آن که بر روی سیستم عامل های ویندوز مجموعه موبایل ها نصب می شود را در دسترس نداشته باشید

 

 

 
متخصص اکسل کیست؟
متخصص اکسل کیست؟

متخصص اکسل کیست؟

 

متخصص واقعی اکسل چیست و چطور می توان به یک متخصص حرفه ای در زمینه انجام پروژه های اکسل تبدیل شد ؟

شاید این یکی از سوالاتی باشد که بسیاری از افراد آن را می‌پرسند که چطور میتوان یک متخصص اکسل شد و پروژه‌های مربوط به آن را به صورت فریلنسری و یا کارمندی انجام داد.

همانطور که میدونی برنامه اسکرین یکی از پیچیده ترین و پرکاربردترین برنامه های که در جهان به جای افراد بسیاری از شرکت‌های مطرح از آن استفاده می کنند شما می توانید با استفاده از اکسل محاسبات طولانی و سخت را به راحتی انجام دهید ، اگر بتوانید تمامی مواردی که در این برنامه ارائه می‌شود را یاد بگیرید می توانید پروژه های اکسل کارمندی انجام دهید که می‌تواند برای شما آینده خوب و درآمد خوبی داشته باشد.

برای اینکه تبدیل به یک متخصص واقعی اکسل شوید شما را به صورت حرفه ای آموزش های مختلف این برنامه را ببینید و حتی به کلاس هایی که آموزش های مربوط به آفیس و اکسل را ارائه می دهند شرکت کنید اکسل از بخش‌های مختلف تشکیل شده است که هر یک از آنها ممکن است زمان ببرد تا شما آن را به صورت کامل یاد بگیرید ،اما در کل یادگیری اکسل ممکن است برای شما ۶ الی ۷ متر طول بکشد اما می‌توانید با یادگیری تمامی بخش های اکسل یک متخصص واقعی در این زمینه باشد و پروژه های مربوط به حوزه کاری خود را به بهترین شکل انجام دهید و درآمد خوبی داشته باشید.
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftirazsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftirazsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir
 
رایا پروژه همراه شما در انجام پروژه های شرکتی نرم افزار اکسل

 

اصولا شرکت هایی که در حال فعالیت هستند از نرم افزار اکسل برای محاسبات محصولات و غیره استفاده میکنند که در برخی مواقع به مشکل میخورد و یا اینکه بدنیال فردی متخصص نرم افزار اکسل هستند که رایا پروژه این مشکل را برای مدیران و حسابداران شرکت های مختلف حل کرده است و تاکنون با شرکت های بزرگی همکاری داشته و در تمامی پروژه های اکسل که انجام داده بیشترین رضایت را از سوی کافرمایان دریافت نموده.

 
کاربرد اکسل در شرکت ها

 

اکسل نرم افزار است که در شرکت های بزرگ  استفاده میشود شما میتوانید با نرم افزار اکسل تمامی معادلات را انجام دهید و یکی از مهم ترین امکانی که نرم افزار اکسل در اختیار حسابداران و صاحبان شرکت های مختلف قرار میدهد این است که میتواند تمامی فرمول ها و اعداد را حل کند که خیلی میتواند بر کم تر کردن زمان و هزینه ها تاثیر بگزارد ؛ شما میتوانید با اکسل نمودار های مختلفی را رسم کنید که با دیگر نرم افزار این کار بسیار سخت خواهد بود استفاده از این نرم افزار برای کار مبتدی و نیمه حرفه ای بسیار آسان خواهد بود ولی اگر قصد داشته باشید که فرمول های مختلف و نمودار هایی در اکسل انجام دهید باید حتما آموزش های لازم را داشته باشید؛ تقریبا نیمی از شرکت های مطرح و بزرگ جهان برای انجام تمامی خدمات حسابداری خود از نرم افزار اکسل استفاده خواهند کرد که تمامی این موارد بر میگرده به سادگی استفاده و بروز بودن این نرم افزار است.

 
تفاوت اکسل و اکسس در چیست ؟

انجام پروژه های Excel - رایا پروژه

 

اکسل و اکسس هر دو برنامه هایی قوی و کاربردی  در حوزه پایگاه داده ها هستند ، درست است که اکسل برای حجم های کم تر  و ساده تر  اطلاعات گزینه خوبی  است ، ولی  به اندازه ارم افزار  اکسس نمی تواند از پس اطلاعات فشرده و سخت  برآید . به عنوان مثال میتونیم براتون بگیم که مثلا وقتی بخواهید یک فهرست از مشتریان یک مجموعه  و فهرستی از سفارشات آن ها را بررسی کنید  در برنامه اکسل با خطا مواجه خواهید شد در واقع در این صورت نرم افزار  اکسل شما را مجبور می کند که فهرست ها را از هم جدا کنید که این کار باعث دشوار شدن بررسی داده ها میشود. ولی برنامه و نرم افزار  اکسس اجازه این کار را می دهد که رابطه ای  مستقیم بین جدول ها ایجاد شود  و به طور کلی در  نرم افزار اکسس انواع مختلفی از امکاناتی که معادل در نرم افزار صفحه گسترده اکسل وجود ندارد مثل روند های جستجوی سفارشی، طراحی فرم های  ورود به  داده ها را در اختیارتان قرار می دهد .

هر دو برنامه ها امکانات خیلی خوب را در اختیار شما قرار می دهد چرا که این دو نرم افزار انتخاب اول تمامی شرکت های به روز و مطرح دنیا است و شما می توانید بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

 
مزایای استفاده از برنامه اکسل :

 

    قابلیت برنامه نویسی با استفاده از ویژوال بیسیک
    قابلیت ماکرو نویسی و صرفه جویی در زمان
    هوشمند است و به کاربر کمک میکند.
    استفاده از آن اسان است.
    در دسترس بودن
    قابلیت فرمت بندی متغیر
    قابلیت ساخت و ترسیم نمودار ها
    قابلیت استاندار سازی و فرموله کردن فرآیند ها
    توانایی بالا در تجزیه تحلیل داده ها
    انعطاف پذیری بالا
    قابلیت تطابق بالا
    امکان برقراری ارتباط با سایر نرم افزار های مجموعه آفیس

 

 
معایب استفاده از برنامه اکسل :

 

    عدم سازگاری با سیستم های دیگر
    نیاز به تسلط بالا در کاربری های پیچیده
    عدم دستیابی کامل به امکانات اکسل در تلفن های همراه
    امکان بروز خطای سهوی کاربران
    دشواری خطایابی در فرمول های طولانی

 

 
نحوه قیمت گذاری پروژه ساخت اکسل شما عزیزان با توجه به شرایط زیر متفاوت میباشد:

 

توقع شما از فایل اکسل نهایی

موضوع پروژه اکسل

حجم پروژه اکسل

زمان تعیین شده برای انجام پروژه اکسل

رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های ساخت اکسل شما توسط تیمی متخصص ومجرب در زمینه های مختلف پروژه ساخت اکسل می باشد.

 
قابلیت های اکسل در نسخه جدید

 

قابلیت های اکسل در نسخه جدید - رایا پروژه

 

نرم افزار اکسل که توسط شرکت مایکروسافت عرضه شده است ، همواره در حال آپدیت است و قابلیت های جدیدی به آن اضافه می شود ، در جدیدترین آپدیت نرم افزار از سوی شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ انجام شده است قابلیت های خوبی به این نرم افزار اضافه شده است که قصد داریم آن را در ادامه برای شما شرح دهیم ، تمامی قابلیت هایی که در ادامه به آن میپردازیم میتوانید در پکیج اکسل ۲۰۱۹ آن را دریافت و استفاده کنید.

 

همیشه سعی داشته باشید که پکیج های که ما در ساختمان را سالن عرضه می کند را دانلود و نصب کنید چرا که در این پکیج ها نرم افزارهای محبوبی نظیر اکسل و ورد و غیره وجود دارد که قابلیت های جدید و آن اضافه شده است و می توانید در کارهای خود از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنید.

 
استفاده از ابزار های تصویری

 

اولین قابلیت که به همراه پکیج ۲۰۱۹ اکسل به آن اضافه شده است استفاده از ابزارهای تصویری است به این معنی که شما می توانید در فرمول اکسل خود از اشکال تصویری و غیر استفاده کنید که این کار می‌تواند یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های جدیدی نرم‌افزار باشد چراکه در نسخه‌های قبل شما نمی‌توانستید که از ابزارهای تصویری مانند اشکال هندسی در اکسل استفاده کنید.

 
امکان طراحی فرم ها

 

طراحی فرم های مختلف در اکسل همیشه دشوار بوده است اما مایکروسافت با ایده جدیدی که دارد در اکسل جدید قابلیتی را برنامه اکسل ۲۰۱۹ به اضافه کرده است که می توانید با استفاده از قابلیت جدید تلگرام کردن فرم های مختلف آن در اکسل فرم هایی را ایجاد کنید که تنوع بالایی را دارد میتوانیم در این فرم ما تمامی فرمول مختلف را در آن انجام دهید.

 
امکان طراحی نقشه ها در اکسل

 

اگر قصد دارید که نقشه هایی را در اکسل پیاده سازی کنید بهتر است که از اکسل جدید استفاده کنیم شما میتوانید در اکسل جدید می توانید نقشه های مختلفی را بر روی آن پیاده کنید و می توانید به سادگی نقشه های نظیر کشورهای مختلف و استان‌های مختلف است یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های که به تازگی به این نرم‌افزار محبوب اضافه شده است همین قابلیت امکان درج نقشه های مختلف در اکسل است.

 
طراحی مدل ها سه بعدی

 

در نسخه جدید اکسل  شما میتوانید با استفاده از  قابلیتی که به تازگی اضافه شده است و تصاویر سه بعدی و اشکال سه بعدی را رسم کنیم که این کار قبلا در این نرم‌افزار قابل دسترس نبود شما با استفاده از این نرم‌افزار اکسل و قابلیتی که به تازگی به آن اضافه شده است خیلی راحت طراحی های سه بعدی خود را برای اکثر رسم کنید و این یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

 
عدم نمایش خطا در هنگام ذخیره فایل CSV

 
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftirazsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftirazsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir
زمانی که قصد داشتید از فایل اکسل خود خروج بگیرد به خطا های مختلف برمیخوردید که این مورد یکی از بزرگ ترین مواردی بود که از  این نرم افزار نشان داده می‌شد و خیلی از افراد از این مسئله رنج می برد اما شما در اکسل جدید می توانید به سادگی فایل های خود را خروج بگیرید و دیگر به هیچ ارور ای بر نخواهید خورد.

 
بهبود ظاهر گرافیکی

 

زمانی که نرم افزار اکسل را به نسخه جدید آپدیت میکنیم یکی دیگر از مواردی که به چشم می‌خورد ظاهر جدید این نرم افزار است شما زمانی که وارد اکسل جدید میشوید با  ظاهر متفاوت آن نسبت به دیگر نسخه های قبلی طرف هستید و مایکروسافت سعی داشته است و در نسخه جدید نرم افزار خود از گرافیک  مناسب و چشم نواز استفاده کند که این کار می شود تا کار کردن با نرم افزار جذاب تر شود.

 
نکات قابل توجه پروژه ساخت اکسل شما

 

پروژه ساخت اکسل شما توسط یک تیم پویا و با تجربه چندین ساله انجام میشود.

پروژه ساخت اکسل شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام میشود.

پروژه ساخت اکسل شما در کمترین زمان ومناسب ترین قیمت انجام میشود.

 پس از اتمام پروژه ساخت اکسل شما عزیزان ، پروژه شما  تا  48ساعت پشتیبانی رایگان میشود.

 پروژه ساخت اکسل شما با مناسب ترین و کمترین قیمت انجام میشود.

 
خدمات رایا پروژه در زمینه پروژه ساخت اکسل

 

سفارش پروژه های ساخت اکسل برای نرم افزار ها

سفارش پروژه های ساخت اکسل حرفه ای

سفارش پروژه های ساخت اکسل مبتدی

سفارش پروژه های ساخت اکسل نیمه حرفه ای

سفارش پروژه های ساخت اکسل شرکتی

سفارش پروژه های ساخت اکسل سازمانی

سفارش پروژه های ساخت اکسل تخصصی

سفارش پروژه های ساخت اکسل برای انجام امور حسابداری

سفارش پروژه های ساخت اکسل برای رشته های حسابداری

سفارش پروژه های ساخت اکسل برای جمع آوری داده ها و اطلاعاتی

سفارش پروژه های ساخت اکسل برای امور اداری

سفارش پروژه های ساخت اکسل ساده

سفارش پروژه های اکسل در ویژوال بیسیک

سفارش پروژه های اکسل در برنامه نویسی با اکسل

 انجام پروژه های اکسل در حل دستی با اکسل

 انجام پروژه های اکسل در انجام محاسبات

 انجام پروژه های اکسل در طبقه بندی اطلاعات                                           

ما به شما این اطمینان رو میدهیم که کمترین قیمت وبهترین کیفیت رو در رایا پروژه پیدا خواهید کرد.
محصولات

دانلود قالب پاورپوینت
خدمات مرتبط

ساخت داشبورد در اکسل

انجام پروژه های  ورد

انجام پروژه های اکسس

انجام پروژه های پاورپوینت

انجام پروژه های ویزیو

انجام تایپ

انجام ترجمه

انجام سئو سایت

انجام پروژه های مایکروسافت

های اکسل


انجام پروژه های اکسل ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار اکسل ، سفارش پروژه اکسل (Excel) خود را به صدها متخصص حرفه ای متلب پروژه بسپارید و با کیفیت عالی سفارش خود را تحویل بگیرید.

اکسل چیست ؟

اکسل Excel یا صفحه گسترده یکی از مهم ترین نرم افزارهای مجموعه آفیس است این نرم افزار در کنار برنامه انجام پاورپوینت از کاربردی ترین ابزارهای ماکروسافت می باشد این نرم افزار به عنوان یک ابزار کاربردی در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و مخاطب استفاده از آن افراد با مشاغل گوناگون هستند اکسل طوری طراحی شده است که حتی افراد مبتدی نیز بتوانند از آن به راحتی استفاده نمایند اکسل کاربرد فراوانی در ساخت جداول ، نمودارها و مدیریت صفحات گسترده دارد. اکسل را میتوان دیتابیس محلی برای شرکت ها و مراکز تجاری هم دانست که قادر هست تمامی اطلاعات آماری مربوط به پرسنل خود در آن وارد کرده و ذخیره نمایند ویژگی های ممتایز فرمول نویسی در اکسل باعث میشود هر برنامه دلخواه در اکسل برنامه نویسی نمایید به عنوان مثال می توانید سیستم حقوق و دستمزد را برای پرسنل تعریف کنید.

اکسل کاربردهای فراوانی در علوم مختلف دارد یکی از مهم ویژگی ها آن در حسابداری و مدیریت می باشد با اکسل و ایجاد صفحات گسترده میتوان تمام عملیات مربوط به نیازهای شرکتی و سازمانی را رفع نمود شاید بتوان به قطعیت اعلام کرد تمام امورات حسابرسی را میتوان با این نرم افزار قدرتمند انجام داد و دیگر نیازی به صرف هزینه اضافی برای خرید سایر برنامه نمی باشد همچنین میتوان با استفاده از داده های موجود در اکسل انواع نمودار های مختلف از جمله نمودار فراوانی و تحلیل های مختلف را ترسیم کرد و به عنوان گزارش برای تصمیم گیری در اختیار مدیران قرار داد این برنامه با داشتن انواع ستون ها و ردیف ها وسیله ای برای مدیریت بهتر دیتا را برای کاربران فراهم میکند با استفاده از اکسل قادر خواهید بود کلیه فعالیت های روزمره خود را مدیریت نمایید.

ما چه نوع پروژه های اکسل را میتوانیم انجام بدهیم ؟

انجام پروژه اکسل در ویژوال بیسیک

انجام حل دستی در اکسل

انجام محاسبات در اکسل

انجام پروژه اکسل صنایع

انجام پروژه فرمول نویسی با اکسل

انجام برنامه نویسی با اکسل

 

لزوم استفاده از نرم افزار اکسل در حل مسائل حسابداری

رشته حسابداری برای انجام اموارات حسابرسی به شدت نیازمند نرم افزار است و به صورت دستی عملا قابل انجام نیست اکسل نرم افزاری است که برای این منظور طراحی شده است بسیاری از گزارش های مالی از این نرم افزار استخراج میشود و به راحتی میتوانید پیچیده ترین محاسبات مالی با نوشتن تنها چند تابع در اکسل انجام میشود همچنین محاسبات ریاضی و امکان خروج سربرگ ، رسم سند ،رسم نمودار که از ضروریات عملیات حسابداری است در اکسل در کمترین زمان انجام میشود.

 

اهمیت استفاده از نرم افزار اکسل در چیست ؟

اهمیت استفاده از اکسل امروزه بر کسی پوشیده نیست تمامی افراد که با داده سرکار دارند باید استفاده از اکسل را فرا بگیرند این نرم افزار نیاز به دانش تخصصی ندارد، اکسل به جرات از کاربردی ترین نرم افزارها برای بسیاری از کارمندان می باشد اکسل دارای ویژگی های بسیار زیادی است از فرمول نویسی ، برنامه نویسی گرفته یا کلیه امورات حسابداری و محاسباتی توسط اکسل انجام میشود یکی از اصلی ترین قابلیت های این نرم افزار انجام کلیه محاسبات حسابداری و انجام و محاسبه امورات مربوط به مالی می باشد.

 

ویژگی های نرم افزار اکسل

    قابلیت ایجاد و ذخیره انواع داده ها با فرمت مختلف
    توانایی انجام کلیه های کارهای حسابداری و مالی
    قابلیت فرمول نویسی در اکسل
    توانایی ایجاد پایگاه داده مختلف در شیت های متنوع
    توانایی اتصال و استفاده از خروجی اکسل در سایر برنامه های مالی

 

انجام پروژه اکسل با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه های اکسل با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در انجام پروژه اکسل به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه انجام پروژه دانشجویی اکسل دارند به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه اکسل چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه اکسل خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه اکسل وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه اکسل منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری اکسل
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftirazsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 93

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

 داشتن ده ها مجری متخصص در حوزه انجام پروژه اکسل (Excel) آماده است تا پروژه های اکسس شما عزیزان را با کیفیتی عالی انجام دهد.جهت سفارش پروژه اکسل با شماره های – تماس بگیرید و یا به  دهید.قیمت پروژه اکسل در سایت ما منصفانه است.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.

معرفی نرم افزار اکسل:

از جمله نرم افزارهای پرکاربرد که محصول شرکت مایکروسافت است، نرم افزار اکسل می باشد. اولین نسخه این نرم افزار درسال ۱۹۹۰ میلادی ارائه گردید. این برنامه بمنظور رسم نمودار و محاسبات ریاضی بوسیله ابزار گرافیکی، بکار می رود. نرم افزار اکسل در حوزه های مختلفی از جمله: مهندسی، شرکتی، اداری و امور مالی و … کاربرد دارد.

 

برنامه نویسی در اکسل:

برنامه نویسی نسخه ویندوزی اکسل با استفاده از زبان برنامه نویسی (VBA (Visual Basic for Application  پشتیبانی می گردد. برنامه نویسی VBA این امکان را فراهم کرده است تا عملیات هایی که با استفاده از خصوصیات اصلی اکسل قابل انجام نیستند، انجام پذیر شوند.

 

همیارپروژه چه پروژه هایی را با اکسل می تواند برایتان انجام دهد؟

انجام پروژه دانشجویی اکسل

 

انجام پروژه تجاری و شرکتی اکسل

 

انجام پروژه آماری با اکسل

 

انجام پروژه داده کاوی با اکسل

 

انجام پروژه حسابداری با اکسل

 

و …

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.

خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه های پاورپوینت

 

انجام پروژه های کمک آموزشی  و تحلیل داده کارشناسی ارشد

 

انجام پروژه های داده کاوی

 

انجام پروژه های آماری با spss

 

انجام پروژه اکسس

 

برای انجام پروژه اکسل باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه اکسل و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه نرم افزار اکسل را میتوانیم برایتان انجام دهیم.کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه های اکسل، باید سفارش خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.

 

انجام پروژه های کمک آموزشی و تحلیلی با نرم افزار اکسل:

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های کمک آموزشی و تحلیلی هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و در کلاس ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه اکسل ارائه خواهیم داد.

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.

 

 

 

انجام تحلیل داده پروژه پایانی با نرم افزار اکسل :

انجام تحلیل داده پروژه پایانی با نرم افزار اکسل از جمله مهمترین وظایف شما در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گره با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه انجام تحلیل داده پروژه پایانی اکسل، از ابتدای شروع کار، همراه شما عزیزان می باشد.

 

چرا پروژه اکسل خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

روژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های اکسل و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ صنعتی و شرکتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه اکسل شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!

 

زمان و کیفیت انجام پروژه اکسل به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های اکسل در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.

کیفیت در انجام پروژه های اکسل از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.

 

مراحل انجام پروژه های اکسل در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

ارسال پروژه اکسل برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.

ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.

نمونه پروژه های آماده اکسل:

 

نحوه سفارش پروژه اکسل:

کارشناسانپروژه با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه های اکسل از ابتدا تا انتهای پروژه در کنار شما خواهند بود و با دادن مشاوره های هدفمند شما را از سایت های دیگر بی نیاز خواهد ک

 

جام پروژه اکسل ⭐ ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار اکسل ، انجام پروژه های اکسل حسابداری ، سفارش پروژه اکسل (Excel) خود را به صدها متخصص حرفه ای متلب پروژه بسپارید و با کیفیت عالی سفارش خود را تحویل بگیرید.

 

اکسل چیست ؟

 

اکسل Excel یا صفحه گسترده یکی از مهم ترین نرم افزارهای مجموعه آفیس می باشد که کاربرد فراوانی در ساخت جداول ، نمودارها و مدیریت صفحات گسترده دارد این نرم افزار در کنار برنامه انجام پاورپوینت از پرکابردترین مجموعه های ماکروسافت می باشد. اکسل را میتوان دیتابیس محلی برای شرکت ها و مراکز تجاری هم دانست که قادر هست تمامی اطلاعات آماری مربوط به پرسنل خود در آن وارد کرده و ذخیره نمایند قدرت بالای اکسل در وارد کردن انواع داده و نوشتن فرمول های و روابط موردنظر برای آن می باشد اکسل کاربردهای فراوانی در علوم مختلف دارد یکی از مهم کاربردهای آن در حسابداری و مدیریت می باشد با اکسل و ایجاد صفحات گسترده میتوان تمام عملیات مربوط به نیازهای شرکتی و سازمانی را رفع نمود یکی از اصلی ترین ویژگی های اکسل داشتن روابط برای ایجاد انواع فرمول ها در نیازهای مختلف می باشد اکسل را میتوان مورد استفاده همه قرار داد تا حتی کاربران عادی و مبتدی نیز قابلیت استفاده آن را داشته باشند شاید بتوان به قطعیت اعلام کرد تمام امورات حسابرسی را میتوان با این نرم افزار قدرتمند انجام داد و دیگر نیازی به صرف هزینه اضافی برای خرید سایر برنامه نمی باشد همچنین میتوان از تمامی داده های موجود در صفحات اکسل انواع نمودار های مختلف از جمله نمودار فراوانی و تحلیل های مختلف انجام داد و به عنوان گزارش برای تصمیم گیری در اختیار مدیران قرار داد.

 

ما چه نوع پروژه های اکسل را میتوانیم انجام بدهیم ؟

 

انجام پروژه اکسل در ویژوال بیسیک

انجام حل دستی در اکسل

انجام محاسبات در اکسل

انجام پروژه اکسل صنایع

انجام پروژه فرمول نویسی با اکسل

انجام برنامه نویسی با اکسل

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.

 

سابر خدمات مشابه در متلب پروژه

 

انجام پروژه های پریماورا 

 

انجام پروژه های msp

 

انجام پروژه های ونسیم

 

 

 

انجام پروژه اکسل با قیمت مناسب

 

نرم افزار اکسل یک برنامه بسیار قدرتمند قدرتمند برای دسته بندی و ترکیب اطلاعات است که به راحتی می‌توانید داده مورد نظرتان را در آن وارد کرده و در مواقع لزوم آن را پیدا کنید. این نرم افزار قابلیت‌ها و کارایی‌ های بسیار زیادی دارد که می‌تواند روند کاری شما را سرعت  کاربردهای اصلی اکسل در کارهای حسابداری می باشد متخصصان این حوزه استفاده از اکسل نیاز اصلی خود در تمامی حوزه های حسابرسی میدانند با استفاده از این نرم افزار تخصصی میتوان تمامی امورات مربوطه را به راحتی انجام داد و تمامی محاسبات لازم را نیز با دقت بسیار بالا بدست آورد همچنین استفاده از این نرم افزار در ترسیم انواع نمودارها در شیت های مختلف می باشد اکسل با داشتن انواع ستون ها و ردیف ها وسیله ای برای مدیریت بهتر دیتا را برای کاربران فراهم میکند از دیگر کاربردهای اکسل فرمول نویسی می باشد با نوشتن انواع فرمول در اکسل قادر خواهید بود انواع فرمول ها برای سیستم کاری خود تعریف کنید قابلیت بعدی اکسل تهیه گزارش کامل برای ارائه می باشد.

 

 

 

اکسل در نسخه های جدید خود قابلیت های فراوانی را اضافه کرده است که در زیر به آنها اشاره میکنیم :

 

1 – تجزیه و تحلیل کسب و کارها 

 

2- فرمول نویسی برای سهولت در کلیه امورات مالی

 

3- تنظیم انواع شیت های مالی شرکت 

 

4- محاسبه عملکردهای شرکت 

 

5- ذخیره آسان داده ها در فرمت های مختلف در اکسل

 

6- استفاده از فرمول های ریاضی 

 

7- برای بسیاری از مشاغل که از آن برای ثبت مخارج و درآمد، برنامه ریزی بودجه، نمودار داده ها و ارائه خلاصه نتایج مالی استفاده می کنند

azsoftir.com

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoftir.

8- از برنامه اکسل میتوان برای ایجاد فرم های گرافیکی استفاده کرد.

 

9- امکان گزارشگیری به ساده ترین روش

 

10- این برنامه برای بسیاری از مشاغل که از آن برای ثبت مخارج و درآمد، برنامه ریزی بودجه، نمودار داده ها و ارائه خلاصه نتایج مالی استفاده می کنند، بسیار ارزشمند است.

 

 

 

کاربردهای نرم افزار اکسل

 

اکسل به شما اجازه می‌دهد مقادیر عددی یا داده‌ها را در ردیف‌ها یا ستون‌های صفحه گسترده وارد کنید و از این ورودی‌های عددی برای مواردی مانند محاسبات ، نمودارها و تجزیه و تحلیل آماری استفاده کنید. اکسل را میتوان به جرات یکی از اصلی ترین و کاربردترین نرم افزارها برای بسیاری از کاربران و کارمندان می باشد که بسیار مورد استفاده قرار میگیر کاربرد اصلی این نرم افزار در حوزه انجام امور مالی و حسابداری می باشد اکسل دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد از فرمول نویسی ، برنامه نویسی گرفته یا کلیه امورات حسابداری و محاسباتی، یکی از اصلی ترین قابلیت های این نرم افزار انجام کلیه محاسبات حسابداری و انجام و محاسبه امورات مربوط به مالی می باشد.

 

 

 

به متخصص پروژه اکسل  مراجعه کنید

 

در سالیان اخیر سایت های بسیار در حوزه اکسل در حال فعالیت هستند که اصلا فعالیت مناسبی ندارند ما به شما در متلب پروژه اطمینان خاطر میدهیم معتبرترین سایت اکسل را انتخاب کرده اید.

 

نحوه انجام سفارش پروژه در

 

اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده است نرم افزار اکسل کاربرد های مختلفی در زمینه ها و رشته های گوناگون دارد.از انجام پروژه اکسل در جمع آوری اطلاعات ، پردازش اطلاعات و مرتب سازی اطلاعات استفاده میشود.اطلاعات ذخیره شده در نرم افزار اکسل میتواند از نوع متن ، اعداد ، تاریخ یا موارد دیگر باشد . مزیت اصلی و مهم‌تر اکسل، قابلیت طبقه‌بندی، تغییر شکل و تغییر فرمت و تهیه‌ی گزارش‌های گوناگون ومختلف از اطلاعاتی است که در برگه‌های گوناگون ذخیره میشوند.

 

 

 

نرم افزار اکسل توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.

این برنامه برای محاسبات  سخت و دشوار ریاضی و رسم نمودارها به وسیله ابزارهای گرافیکی به کار گرفته میشود.

 

نرم افزار اکسل میتوان تمامی امور وکار های حسابداری و حسابرسی رو انجام داد

 

 از اکسل میتوان انواع مختلفی از فرمول ها رو برای سیستم کاری تعریف کرد

 

 

 

برخی از ویژگی ها وکاربرد های  ساخت اکسل

 

 

1)کاربرد ساخت اکسل در امور حسابداری شرکت ها

 

2) کاربرد ساخت اکسل در امور حسابداری سازمان ها

 

3)کاربرد ساخت اکسل در جمع آوری اطلاعات

 

4)کاربرد  ساخت اکسل در پردازش اطلاعات

 

5) کاربرد ساخت اکسل در مرتب سازی اطلاعات

 

6) کاربرد ساخت اکسل در ساخت فهرست

 

7) کاربرد ساخت اکسل در دسته بندی  اطلاعات

 

8) کاربرد ساخت اکسل در انجام محاسبات

 

9) کاربرد  ساخت اکسل در ذخیره سازی اطلاعات

 

10) کاربرداکسل در ارائه پروژه های شرکتی

 

11) کاربرد اکسل در ارائه گزارشات

 

12) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبه درآمد ماهیانه

 

13) کاربرد  ساخت اکسل در نظم دادن به اطلاعات

 

14) کاربرد  ساخت اکسل در طبقه بندی اطلاعات

 

15) کاربرد  ساخت اکسل در تهیه و آماده کردن گزارشات

 

16) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبات مالی

 

17) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبه کردن وطبقه بندی کردن نمرات

 

18) کاربرد  ساخت اکسل در جمع و تفریق و محاسبات عددی

 

19) کاربرد  ساخت اکسل در ثبت کردن لیست خرید ها

 

20) کاربرد  ساخت اکسل در ثبت کردن لیست فروش ها

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.

21) کاربرد  ساخت اکسل در ساخت ماشین حساب های اختصاصی

 

22) کاربرد  ساخت اکسل در محاسبه نرخ طلا و سکه  براساس و طبق چندین عامل مختلف

 

23) کاربرد  ساخت اکسل در ثبت وقایع رخ داده در پروژه ها به همراه تاریخ رخداد و تهیه‌ی نمودار وقایع به صورت تصویری

 

24) کاربرد  ساخت اکسل در تهیه و ساخت نمودار های مختلف

 

 25) کاربرد ساخت اکسل در کنترل کیفیت محصولات و تهیه‌ی گزارش تصویری روی نمودار از تغییرات کیفیت محصول در طول زمان

 

26) کاربرد ساخت اکسل در ثبت دارایی ها

 

27) کاربرد ساخت اکسل در انجام محاسبات استهلاک دارایی ها در حسابداری

 

28) کاربرد ساخت اکسل در تهیه گزارش های آماری بااستفاده از داده های خام

 

29) کاربرد ساخت اکسل در تهیه فعالیت های ثبت شده

 

30) کاربرد ساخت اکسل در محاسبه حقوق کارکنان و کارمندان

 

31) کاربرد ساخت اکسل در تنظیم صورت مغایرت بانکی در حسابداری

 

 

 

رایا پروژه همراه شما در انجام پروژه های شرکتی نرم افزار اکسل

 

 

اصولا شرکت هایی که در حال فعالیت هستند از نرم افزار اکسل برای محاسبات محصولات و غیره استفاده میکنند که در برخی مواقع به مشکل میخورد و یا اینکه بدنیال فردی متخصص نرم افزار اکسل هستند که رایا پروژه این مشکل را برای مدیران و حسابداران شرکت های مختلف حل کرده است و تاکنون با شرکت های بزرگی همکاری داشته و در تمامی پروژه های اکسل که انجام داده بیشترین رضایت را از سوی کافرمایان دریافت نموده.

 

 

با  داشتن ده ها مجری متخصص و با تجربه این امادگی را دارد تمامی سفارشات مربوط به حوزه اکسل را با بهترین کیفیت تحویل شما  عزیزان نماید.ما به شما اطمینان خاطر میدهیم مطمئن ترین مکان را برای پروژه های خود انتخاب کرده اید.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.

انجام پروژه  اکسلژه به صورت کاملا رقابتی انجام میشود و ما از بین چندین پیشنهاد کمترین قیمت را خدمت شما  عزیزان اعلام می نماییم.سفارش پروژه  اکسل خود را به ما بسپارید و با بالاترین کیفیت پروژه خود را تحویل بگیرید.زمان انجام پروژه اکسل با نظر شما تنظیم و اجرا میشود،و اریا پروژه در این زمینه خود را متعهد میداند.

 

جهت سفارش پروژه  اکسل در اریاپروژه  با شماره تماس بگیرید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام 

 

اکسل چیست ؟

این نرم‌افزار برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و اواس ده اپل ارائه شده است.اکسل کاربردهای  زیادی در علوم مختلف دارد و یکی از مهم کاربردهای آن در حسابداری و مدیریت می باشد.نسخه‌ای از این نرم‌افزار نیز در مجموعهٔ مایکروسافت آفیس لایو ارائه شده است که به صورت رایانش ابری، اجرا می‌شود.از کاربردهای دیگر اکسل فرمول نویسی می باشد با نوشتن انواع فرمول در اکسل  میتوانید انواع فرمول ها برای سیستم کاری خود تعریف کنید. این برنامه بمنظور محاسبات و رسم نمودار ریاضی بوسیله ابزار گرافیکی، استفاده میشود. نرم افزار اکسل در حوزه های  زیادی از جمله: شرکتی، اداری،مهندسی و امور مالی و … کاربرد دارد.

 

 

ژه چه نوع پروژه های اکسل رو میتواند انجام بدهیم ؟

انجام پروژه دانشجویی اکسل

انجام پروژه با نرم افزار اکسل

 انجام پروژه اکسل

انجام پروژه اکسل صنایع

انجام پروژه فرمول نویسی با اکسل

انجام برنامه نویسی با اکسل

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.

فعالیت های د پروژه

انجام پروژه های متلب

 

انجام پروزه های پایتون

 

انجام پروژه های تحقیقاتی

 

انجام پروژه هوش مصنوعی

 

انجام پروژه های سی شارپ

 

 

 

انجام پروژه های دانشجویی (پایان نامه) اکسل:

گروه اریاپروژه از ابتدا تا انتهای انجام پروژه های اکسل در کنار شما عزیزان خواهند بود و با دادن گزارش کامل در فایل،شما عزیزان را از مشاوره تخصصی  از سایت های دیگر بی نیاز  میکند.

 

 اکثر پروژه های دریافتی سایت  آریاپروژه، پروژه های دانشجویی هستند،به همین دلیل ما پروژه ها را با کمترین قیمت و زمان به همراه  آموزش و گزارش به دانشجویان ارائه میدهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و در کلاس ارائه دهد.

 

مراحل انجام پروژه های اکسل درآریاپروژه به چه صورت خواهد بود؟

در ابتدا پروژه  اکسل را از مسیرهای ذکر شده در سایت برایمان ارسال کنید.

  مجریان و کارشناسان آریاپروژه در کوتاهترین زمان پروژه شما  را بررسی کرده و زمان و قیمت ر اعلام میکنند.

درصورت موافقت شما نصف هزینه ابتدای کار دریافت میشود.

ما در طول انجام پروژه،مراحل پیشرفت پروژه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم.

پس از پایان پروژه تان ما نتایج را از طریق فیلم و عکس به اطلاع شما میرسانیم.

درصورت تایید شما مابقی هزینه دریافت میشود.

 و در انتها ارسال فایل نهایی پروژه برای شما عزیزان.

مهلت ۷۲ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت عدم اشکال و ایراد، با مجری تسویه میشود.

نحوه سفارش پروژه اکسل در آریاپروژه

نجام پروژه اکسل Excel به همراه آموزش, با کیفیت و در کمترین زمان

انجام پروژه با نرم افزار Excel از مبتدی تا حرفه ای, برای کاربردهای مختلف

اگر برای انجام پروژه اکسل خود به مشکل برخورده اید, مجریان سایت متلبی با داشتن تخصص کامل در کار با نرم افزار اکسل میتوانند شما را یاری نمایند.

سایت متلبی از روش رقابت بین مجریان و فریلنسرها برای انتخاب بهترین مجری و مناسب ترین قیمت استفاده می کند.

تیم تخصصی متلبی انجام پروژه اکسل را با آموزش به دو صورت آموزش در قالب ورد و آموزش در قالب ویدیو به شما ارائه می کند.

مایکروسافت اکسل (به انگلیسی: Microsoft Excel)، یکی از برنامه‌های صفحه گسترده است. این نرم‌افزار، توسط شرکت مایکروسافت گسترش یافته و پخش می‌گردد. (منبع: ویکی پدیا)

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.

تضمین هزینه دراین صورت است که, حق الزحمه مجری مربوطه بعد از تحویل سفارش و تایید توسط کارفرما پرداخت خواهد شد.

انجام تحلیل داده با اکسل

انجام محاسبات و رسم انواع نمودارها با اکسل

ایجاد فاکتور حرفه ای با اکسل

انجام پروژه های اداری و شرکتی با اکسل

انجام پروژه های حسابداری با اکسل

و…

متلبی سایتی نام آشنا در زمینه انجام پروژه های نرم افزاری, با سابقه طولانی مدت است.

استادکار های سایت متلبی از فیلترهای سستخدام متخصص اکسل و برنامه نویس به صورت پروژه ای

استخدام متخصص اکسل و برنامه نویس Vba در اکسل به صورت پروژه ای از کسانی که توانایی انجام پروژه های اکسل را دارند دعوت به عمل می آید. جهت استخدام پیج ما در اینستاگرام را دنبال نمایید و سپس عضو گروه فریلنسر آوا بشین.

 

استخدام متخصص اکسل و برنامه نویس به صورت پروژه ای ۷اطلاعات تماس و جزئیات بیشترامروز ۰۱۰۲|خ پروژ ه های اکسل

انجام فوری پروژه های اکسل، سفارش انواع فرمول نویسی ساده و پیشرفته ، چارت و نمودار، برنامه نویسی ماکرو vba در excel ، مشاوره حسابداری. برنامه نویسی در اکسل بدون مراجعه به کافی نت و دفاتر فنی در مسیر منزل سفارش دهید و قبل از اینکه به منزل برسید پروژه خود را تحویل بگیرید.

 

انجام پروژ ه های۰۱:۰۰|آقای excel | پروژه اکسل | انجام پروژه Excel

انجام پروژه Excel - اکسلتحلیل داده ها در اکسلرسم انواع نمودار در اکسل - excel تحلیل مالی در اکسلآنالیز و تجلیل داده ها با ابزار Pivot Table تحلیل what if در اکسلماکرو نویسی در اکسل / VBA در اکسل excel جهت انجام هرگونه پروژه اکسل با من تماس بگیرید. 09367292276 azsoftir@gmail.com azsoftir.com

 

۱ ماه پیش|شریفی

انجام پروژه اکسل (Excel) توسط همکاران و متخصصان در پروژه سرا انجام می گیرد. سفارش پروژه ی شما پس از ثبت بررسی می گردد و سپس توسط گروه متخصصان پروژه سرا انجام شده و به شما تحویل داده خواهد شد.

 

سفارش خود را توسط یکی از راه های زیر ثبت کنید:

 

 

رسم نمودار با اکسل Excel

شناسایی روند با اکسل Excel

انجام محاسبات و فرمول نویسی با اکسل Excel

نگهداری داده و اطلاعات در اکسل Excel

دسترسی آنلاین به اکسل Excel

تعریف نرم افزار اکسل (Excel)

این نرم‌افزار برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و اواس ده اپل ارائه شده است. البته نسخه‌ای از این نرم‌افزار در مجموعهٔ ویندوز فون آفیس ارائه شده است که مخصوص سیستم عامل تلفن همراه ویندوز فون می‌باشد. نسخه‌ای از این نرم‌افزار نیز در مجموعهٔ مایکروسافت آفazsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.یس لایو ارائه شده است که به صورت رایانش ابری، اجرا می‌شود.

 

این برنامه برای محاسبات ریاضی (با قابلیت انجام محاسبات دشوار ریاضی) و ترسیم نمودار به وسیلهٔ ابزارهای گرافیکی به کار می‌رود.

 

انجام پروژه اکسل

چگونه پروژه اکسل ام را انجام دهم؟

کاربران گرامی می توانید با مراجعه به لینک زیر آموزش لازم جهت انجام پروژه اکسلExcel خود را ببینید.

 

آموزش اکسل

همچنین می توانید سفارش انجام پروژه خود را به کارشناسان پروژه سرا ارسال نمایید؛ کارشناسان پروژه شما را بررسی می نمایند و سپس مشاوره لازم جهت انجام پروژه تان را خدمتتان ارائه می نمایند.پروژه سرا توسط کادری متشکل از مجریان مجرب و حرفه ای آماده انجام پروژه اکسل شما متقاضیان گرامی با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد.

 

هزینه سفارش انجام پروژه اکسل (Excel) چ

انجام کلیه پروژه ها در محیط اکسل اعم از:

 

انواع  محاسبات مالی، حسابداری، مهندسی و ...

رسم انواع چارت

ماکرونویسی و برنامه نویسی به زبان ویژوال بیسیک در محیط اکسل

Pivot Tabel

انجام محاسبات تخصصی رشته های مختلف مهندسی اعم از صنایع، مکانیک، عمران و ... در محیط اکسل

مشاوره جهت تحلیل داده های خام شرکت ها و سازمان ها در اکسل

انجام برنامه نویسی ویژوال بیسیک در محیط اکسل جهت نیازمندی های خاص شرکت ها و سازمان ها

 

 

مجری پروژه های متعدد اکسل در سازمان ها و شرکت ها

 

مدرس اکسل در آموزشگاه های تهران

در این نوشته میخواهیم 3 سایت برتر در زمینه انجام پروژه های اکسل و اکسس و vba را به شما معرفی نماییم . لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

 

انجام پروژه اکسل ، vba و اکسس

انجام پروژه اکسل ، vba و اکسس

اکسل (Excel) چیست ؟

اکسل یک نرم افزار بسیار کاربردی برای رشته های نرم افزار ، حسابداری ، آمار ، داده کاوی و ... است که با داشتن یک پایگاه داده قوی و همچنین امکان فرمول نویسی در شیتهای مختلف میتواند برای هر کسب و کاری مفید باشد.این نرم افزار از جدول های مختلفی تشکیل شده که امکان فرمول نویسی و کدنویسی را نیز به شما می دهد.تجربه کار با اکسل بسیار جالب و جذاب خواهد بود زیرا مدیریت کارهای روزمره برای یک شخص یا شرکت در آن بسیار ساده است.

 

اکسل چیست؟

اکسل چیست؟

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.

 

اکسس (Access) چیست ؟

اکسس یک پایگاه داده بسیار کاربردی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است که میتواند با زبان های برنامه نویسی مختلف مانند سی و سی شارپ و ... ارتباط برقرار کند.

 

اکسس بغیر از داشتن پایگاه داده به شما امکان ساخت فرم هایی را میدهد تا بتوانید همانند نرم افزارهای مختلف در ویندوز برای خود یک برنامه دلخواه ایجاد کنید و بوسیله آن کارهای خود را مدیریت کنید و دیتاهای باارزش خود را ذخیره نمایید.

 

زبان vba چیست؟

وی بی ای یک زبان برنامه نویسی است که شبیه به ویژال بیسیک است و از مجوعه آفیس نیز می باشد که برای کدنویسی در اکسل کاربرد زیادی دارد.با استفاده از این زبان شما قادر خواهید بود در محیط اکسل کدنویسی کنید.VBA در نرم افزارهای تخصصی دیگر از جمله AutoCad، ARCGIS و غیره نیز قابل استفاده است.

 

در زیر به معرفی 3 سایت برتر درحوزه انجام پروژه های اکسل ، اکسس و vba می پردازیم:

 

انجام پروژه اکسل در کافه پروژه :

کافه پروژه یک سایت فریلنسری است که با داشتن صدها مجری متخصص در حوزه پروژه های اکسل ، سیستم پرداخت امن ، ارتباط مستقیم با مجری (فریلنسر) برای انجام پروژه اکسل ، امکانت مشاهده پروژه های انجام شده مجری گزینه بسیار مناسبی برای برون سپاری پروژه شماست.در کافه پروژه شما تا زمانی که پروژه تان را تحویل نگیرید و از آن رضایت نداشته باشید هزینه به مجری داده نمیشود.

 

جهت سفارش پروژه اکسل در ژه کلیک کنید.

 

انجام پروژه اکسس در ه :

سایت همیارپروژه یک سایت پذیرش پروژه است که حداقل 10 سال سابقه فعالیت در حوزه انجام پروژه های اکسس را در کارنامه خود دارد.این سایت نیز متخصصان زیادی را در خود جای داده و صدها پروژه اکسس را بصورت آماده برای دانلود کاربران قرار داده است.در این سایت شما بعداز سفارش با خود سایت طرف هستید و درواقع مدیریت پروژه شما را موسسه همیارپروژه بعهده می گیرد.داشتن نماد اعتماد الکترونیک نیز از مزایای این سایت است که خیال کارفرمایان را از این بابت راحت میکند.

 

جهت سفارش پروژه اکسس در همیارپروژه کلیک کنید.

 

انجام پروژه vba در همیارپیپر :

سایت همیارپیپر نیز چندین سال است که در حوزه انجام برنامه نویسی vba فعالیت دارد و رزومه درخشانی در این زیمنه از خود برجای گذاشته است.بیشتر متخصصین این سایت برنامه نویس هستند و با انجام هزاران پروژه برنامه نویسی وی بی ای توانسته اند رضایت کاربران را بدست آورند.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 140

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
پروژه اکسز سیستم آموزشگاه اکسز
پروژه اکسز سیستم انبار 1 اکسز
پروژه اکسز سیستم انبار ، فروشگاه اکسز
پروژه اکسز سیستم جامع فروش اکسز
پروژه اکسز سیستم دانشگاه اکسز
پروژه اکسز فروشگاه فرش اکسز
پروژه اکسز سیستم هتل 1 اکسز
پروژه اکسز هتل 2 اکسز
پروژه اکسز ثبت حقوق بازاریاب و کارمندان اکسز
پروژه اکسز سیستم جامع بانک اکسز
پروژه اکسز سیستم بانک اکسز
پروژه اکسز سیستم بیمه اکسز
پروژه اکسز سیستم کلوپ اکسز
پروژه اکسز سیستم جامع دانشگاه Access
پروژه اکسز سیستم دانشگاه به همراه نمودار ER Access
پروژه اکسز سیستم داروخانه به همراه نمودار ER Access
پروژه اکسز سیستم هتل 3 Access
پروژه اکسز فروشگاه کتاب Access
پروژه اکسز سیستم جامع کتابخانه Access
پروژه اکسز سیستم کتابخانه Access
پروژه اکسز سیستم رستوان Access
پروژه اکسز سیستم رستوان 2 Access
پروژه اکسز سیستم سینما به همراه نمودار ER
پروژه اکسز سیستم تاکسی سرویس 1 Access
پروژه اکسز سیستم تاکسی سرویس 2 با اکسز
پروژه اکسز سیستم تاکسی سرویس 3 Access
پروژه اکسز دفترچه تلفن Accesazsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

نجام کلیه پروژه های دانشجویی اکسل
(مدیریت ، حسابداری،صنایع و ....)
|||||در اسرع وقت بصورت کاملا حرفه ای|||||
آموزش حرفه ای اکسل/ تضمینی
*******اکسل تخصص ماست***********
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

(برای دریافت پروژه رایگان اکسل ایمیل بزنید.



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 2750
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

حلیل آماری و تدریس آمار کلیه رشته ها
مشاوره و آموزش و انجام کلیه پروژه های درسی و تحلیل آماری پایان نامه رشته های مهندسی صنایع (کیفیت، تولید، ریسک، ....) و مدیریت (مدیریت تولید و پژوهش عملیاتی و .. )، مجموعه علوم اجتماعی-جغرافیایی-تربیتی، حسابداری ، حقوق، اقتصاد، و .....
تدریس ریاضیات ، آمار ، تحقیق در عملیات (1و2و3)و پیشرفته، مدیریت تولید ، کنترل موجودی
تدریس آمار و احتمال بصورت تستی(کنکور کارشناسی ارشد)
آموزش نرم افزارهای....SQSOM,QC,DS,QSB,EXCEL,SPSS,MINITAB, EXPERT CHOICE, TOPSIS(2005)

انجام تحلیلهای تخصصی آماری طرحها ، پروژه ها و پایان نامه ها در کلیه رشته ها با استفاده از نرم افزارهای مربوطه


azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

انجام پروژه های مدیریت ، تحلیل آماری پایان نامه ها ، پروژه های دانشجویی ، آموزش خصوصی نرم افزارهای spss ، Minitab ، TOPSIS , Lingo , Expert Choice و تدریس دروس آماری کلیه رشته ها ، طراحی پرسشنامه ، انجام تحلیلهای آماری و اکتشافی پایان نامه های ارشد و دکتـرا برای کلیه ی رشته های مدیریت ، رشته های علوم اجتماعی

توسط کارشناسان ارشد از دانشگا ه های تهران


azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

حل سوالات آمار و احتمال -حل سوالات آمار ریاضی -انجام پروژه های آماری
تدریس خصوصی و نیمه خصوصی دروس آمارواحتمال
طراحی و اجرای پرسش نامه و تجزیه و تحلیل آماری داده ها با نرم افزارهای:
....SQSOM,QC,DS,QSB, Lingo,EXCEL,SPSS,MINITAB, EXPERT CHOICE, TOPSIS


azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

برنامه نویسی ویژوال بیسیک در اکسل و به طوری کلی مجموعه آفیس اصطلاحا VBA  خوانده میشود که اول کلمات Visual Basaic for Application  می باشد. برای برنامه نویسی به زبان ویژوال بیسیک در محیط اکسل علاوه بر تسلط بر مفاهیم کلی اکسل از جمله نحوه کار با شیت ها، فرمول نویسی ، ریبون ها و ... ،آشنایی با مفاهیم اولیه در برنامه نویسی همچون تعریف متغیرها، نوشتن تابع، آشنایی با دستورات کنترلی و شرطی و مباحث این چنینی را طلب می کند. ضمنا ویژوال بیسیک یک زبان اصطلاحا شی گرا می باشد که مباحث مربوط به آن در این مجال کوتاه نمی گنجد.

جهت انجام پروژه های برنامه نویسی در ویژوال بیسیک در اکسل – excel  - با من تماس بگیرید.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

انجام پروژه Excel  - اکسل

تحلیل داده ها در اکسل

رسم  انواع نمودار در اکسل - excel

تحلیل مالی در اکسل

آنالیز و تجلیل داده ها با ابزار Pivot Table

تحلیل what if  در اکسل

ماکرو نویسی در اکسل / VBA در اکسل excel

جهت انجام هرگونه پروژه اکسل با من تماس بگیرید.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

انجام پروژه برنامه نویسی سی C  | پروژه برنامه نویسی C++ | انجام پروژه سی پلاس پلاس

انجام پروژه برنامه نویسی C

انجام پروژه برنامه نویسی C++  و برنامه نویسی شی گرا

انجام برنامه نویسی در محیط کد بلاک – Code Blocks  -

انجام برنامه نویسی در محیط Visual Studio

انجام پروژه برنامه نویسی ویژوال بیسیک – Visual Basic – در محیط Visual Studio

انجام پروژه برنامه نویسی VBA  یا Visual Basic for Application

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

انجام پروژه ماکرنویسی اکسل و اکسس excel  و access

برنامه نویسی تخصصی دیتابیس جهت اتصال به انواع دیتابیس ها اعم از اکسس Access  و SQL Server

اتصال به دیتابیس در محیط سی شارپ C#



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 1115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

انجام تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه، پروژه یا طرح تحقیقاتی با SPSS , LISREL,Eviews, Topsis, Expert choice, Excel, Edraw

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

انجام پروژه با اکسل (excel)، اکسس (access)،
word,p3,p6,

و minitab توسط فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه صنعتی خواجه نصیر و با سابقه بیش از سه سال


azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje
  • طراحی فرم ثبت کارکرد به همراه گزارش گیری روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه + مقایسه گرافیکی کارکرد در نمودار
  • طراحی پرسش‌نامه نظرسنجی سازمانی + مدیریت اطلاعات و تحلیل نتایج جمع‌آوری شده
  • برنامه حل معادلات ریاضی به فرم‌های دلخواه

  • azsoftir.com
    09367292276
    09367292276
    azsoftir@gmail.com
    azsoftir.com
    09367292276
    09367292276
    azsoftir@gmail.com
    azsoftir.com
  • طراحی المان‌های بتن مسلح و ارائه ابعاد و مقدار آرماتور لازم (دال، تیر، ستون و ...)
  • طراحی کف-ستون فولادی بر اساس بحرانی‌ترین ترکیب بار طراحی
  • محاسبه ضریب زلزله (C) با رعایت کلیه ضوابط استاندارد 3-2800 (آئین‌نامه زلزله ایران) + محاسبه پارامترهای محاسباتی معادل در دیگر آئین‌نامه‌های مشهور
  • انجام محاسبات مربوط به تحلیل دینامیکی افزایشی (IDA) + رسم منحنی‌های شکنندگی در حالت فروریزش (collapse fragility curve)
  • azsoftir.com
    09367292276
    09367292276
    azsoftir@gmail.com
    azsoftir.com
    09367292276
    09367292276
    azsoftir@gmail.com


:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

انجام پروژه های آماری+رسم نمودار با نرم افزار Minitab- SPSS
تجزیه و تحلیل آماری - تمامی محاسبات آماری به همراه رسم نمودار- وارد کردن داده ها مطابق پیش فرض ها- با استفاده از نرم افزار های -DS - EXPERT CHOICE- LINGO- Minitab- SPSS Excel
طراحی و تحلیل طرحها و پژوهش های آماری در رشته های مختلف
انجام کلیه پژوهشهای آماری مربوط به پایان نامه و پروژه های تحقیقاتی به همراه تحلیل و تفسیر کامل نتایج با استفاده ازنرم افزارهای آماری
توسط کارشناسان ارشد از دانشگاه تهران

لطفا جهت تمایل و آگاهی بیشتر با ایمیل و شماره تلفن زیر تماس حاصل بفرمایید


azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

فصل اول : آغاز کار Excel
- آشنایی با محیط برنامه اکسل - ایجاد یک Workbook جدید - کادر محاوره ای Excel Options - بازکردن فایلها - ذخیره سازی فایلها

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
فصل دوم : کار با داده ها
- ویرایش داده ها - حرکت بین خانه ها - استفاده از ویژگی Auto Complete و Auto Correct - انواع داده ها در Excel
- ویژگی AutoFill - تغییر پهنای ستونها - لغو یا ایجاد مجدد دستورات - ویژگی Spell Check(غلط یاب املائی)
فصل سوم : روشهای انتخاب و جابجائی داده ها
- روشهای انتخاب خانه ها - تغییر مکان سلولها - آشنایی با Clipboard - استفاده از ویژگی Paste Special
- افزودن و حذف سطرها و ستون ها - دستور Find and Replace
فصل چهارم : کار با Worksheet ها
- کار با Worksheet ها - ویرایشWorksheet ها - انتقال Worksheet ها از یکWorkbook به دیگری
فصل پنجم : فرمت بندی داده ها
- فرمت بندی داده های عددی - ترازبندی محتویات خانه ها - سایر تنظیمات فرمت بندی - ابزارFormat Painter
- سبک ها (Styles) - الگوها (Themes) - فرمت بندی شرطی - درجه بندی خانه ها بر اساس مقدار - مدیریت قوانین فرمت بندی
فصل ششم : کار با فرمولها و توابع
فرمول نویسی و استفاده از توابع - تصحیح خطا های فرمول - کپی کردن فرمولها - سربرگ Formulas - استفاده از دکمه Insert Function

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

خریدار گرامی برای ثبت سفارش محصول بر روی ""تصویر"" آن کلیک نمایید و در صفحه ی جدید دکمه **خرید پستی** را بزنید.


فصل هفتم : توابع ریاضی و مالی
- گرد کردن و جزء صحیح گرفتن از اعداد - تواب
فصل هشتم : سایر توابع Excel
- کار با رشته های متنی - تبدیل متن به عدد و برعکس - کار با تاریخ و زمان - توابع تاریخ و زمان
- جستجوی سطر یا ستون حاوی داده مورد نظر - توابع شرطی - کنترل محاسبه مجدد
فصل نهم : ایجاد و ویرایش جداول
- ایجاد جداول - فرمت بندی جدول - مرتب سازی داده - فیلتر سازی داده ها- گروهبندی داده ها
فصل دهم : ایجاد و پیکر بندی نمودارها
- ایجاد چارت و نمودارها - تغییر اندازه و جابجائی نمودارها - تغییر دادن نمودار - چاپ کردن نمودار - تعیین سبک و جابجائی نمودار

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
- افزودن عناوین - افزودن یک فهرست یا Legend - نمایش مقادیر بر روی نمودار
فصل یازدهم : ویرایش نمودارها
- تنظیم پس زمینه نمودار - تعیین حاشیه و سایه برای نمودار - استفاده از فرمت بندی یک نمودار در نمودارهای دیگر - تنظیم مقیاس و جهت نمودار
- افزودن یک خط روند برای میان یابی داده ها - جداسازی تکه های یک نمودار دایره ای - تنظیمات نمودارهای ستونی
فصل دوازدهم : کار با تصاویر و اشکال هندسی
- وارد نمودن یک تصویر - جابجائی و تغییر اندازه تصویر - ویرایش تصاویر - کتابخانه Clip Art در اکسل - رسم اشکال
- افزودن متن به یک شکل - انتخاب و مرتب سازی اشکال - ایجاد Smart Art
فصل سیزدهم : تنظیمات نمایش و چاپ صفحه
- کنترلهای نمایشی صفحه - فریز نمودن سطرها و ستون ها - مخفی کردن داده ها - ذخیره سازی تنظیمات نما
- نمایش چندین Workbook بصورت همزمان - چاپ ( Print) - تنظیمات چاپ - تنظیمات Sheet
- تنظیمات سر صفحه و پا صفحه -تقسیم صفحه با استفاده از Page Break
فصل چهاردهم : محافظت از داده ها
- محافظت از محتویات صفحه - قفل و پنهان کردن خانه ها - محافظت از کل Workbook - محافظت محدوده ای از خانه ها
فصل پانزدهم : کار با ماکرو ها

- افزودن توضیحات - اجرای خودکار دستورات با استفاده از ماکرو ها - اجرای یک ماکرو - ضبط نسبی و مطلق


azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

تدریس ، رفع اشکال و مشاوره در زمیبنه کاربرد نرم افزار اکسل Excel بصورت تخصصی و پیشرفته به شکل انفرادی و گروهی در منزل ، دانشگاه ، شرکت ، سازمان ، کارخانه ، فروشگاه ... برای دانشجویان ، اساتید ، مدیران ، کارشناسان ، حسابداران ، بازاریان ، ... جهت ایجاد بانکهای اطلاعاتی ، تجزیه و تحلیل داده ها ،محاسبات ، کار با توابع و فرمول نویسی ، ایجاد گزارشات و نمودارها بصورت پیشرفته

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

پروژه آمار مهندسیaccess و  excel
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

پروژه آماده درس آمار مهندسی به فروش می رسد .

************************ فقط 20،000 تومان **********************

مشخصات پروژه:

1. ثبت اطلاعات ارتفاع ( بالاترین و پایین ترین نقطه ) مر بوط به شهر های مختلف
2. میانگین ارتفاع برای هر شهر
3. اطلاعات و مشخصات پرسنل ثبت کننده ارتفاع
4. نمایش جداگانه اطلاعات ارتفاع مربوط به یک شهر خاص
5. جدولی از میانگین ارتفاع در هر شهر
6. نمایش نمودار میله ای ارتفاعات
7. دارای گزارش ها و جست و جو های مختلف برای هر قسمت

** نمودار های این پروژه و جدول های آن در  excel  هم موجود است .

************************ فقط 20،000 تومان **********************
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


این پروژه به قیمت 20،000 تومان به فروش می رسد .

**** در صورت درخواست مشتری پروژه ها به همراه داکیومنتارائه می شود . ****

************************ فقط 20،000 تومان **********************

* انجام کلیه خدمات برنامه نویسی و پروژه های دانشجویی
در زبان های c ++ , c , vb , delphi ، پاسکال ، بیسیک ، html و ...
به همراه پایگاه داده های sql server , access
وگزارش گیری با crystal report 10
تولید نرم افزار برای شرکت ها و
انجام تحقیق ها و پروژه های دانشجویی به همراه ارائه مستندات

با قیمت مناسب و در اسرع وقت پذیرفته می شود .

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

دریس ، رفع اشکال و مشاوره در زمیبنه کاربرد نرم افزار اکسل  excel  بصورت تخصصی و پیشرفته به شکل انفرادی و گروهی در منزل ، دانشگاه ، شرکت ، سازمان ، کارخانه ، فروشگاه ... برای دانشجویان ، اساتید ، مدیران ، کارشناسان ، حسابداران ، بازاریان ، ... جهت ایجاد بانکهای اطلاعاتی ، تجزیه و تحلیل داده ها ،محاسبات ، کار با توابع و فرمول نویسی ، ایجاد گزارشات و نمودارها بصورت پیشرفتهazsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

ایکسل را به نحوی که در خانه ، محل کار و شغل و مقعیت فعلی تان و با درج نمودن برنامه های اینده در ان اموزش می دهیم و شما یک برنامه ساده اقتصادی ،علمی ، معنوی ، اجتماعی ، هنری ، ورزشی و فرهنگی را تا پایان عمر خواهید داشت و با هم افزایی تجربه روی ان برنامه رشد زندگیتان را سریعتر و راحت تر و علمی تر خواهید کرد.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

حل سوالات آمارواحتمال -حل سوالات آمار ریاضی -انجام پروژه های آماری

تدریس خصوصی و نیمه خصوصی دروس آمارواحتمال
تدریس خصوصی و نیمه خصوصی ریاضی رشته های علوم انسانی
حل سوالات آمارواحتمال رشته های علوم انسانی(مجموعه علوم اجتماعی-جغرافیایی-تربیتی-اقتصاد-تربیت بدنی-فلسفه)
حل سوالات آمارواحتمال کاربردی کلیه ی گرایش های مدیریت و حسابداری
حل سوالات ریاضی رشته های علوم انسانی(مجموعه علوم اجتماعی-جغرافیایی-تربیتی-اقتصاد-تربیت بدنی-فلسفه)
حل سوالات ریاضیات پایه وکاربردی کلیه ی گرایش های مدیریت و حسابداری
تدریس آمار و احتمال و ریاضی بصورت تستی(کنکور کارشناسی ارشد)
طراحی و اجرای پرسش نامه و تجزیه و تحلیل آماری داده ها با نرم افزارهای:

....

sqsom,qc,ds,qsb, lingo,excel,spss,minitab, expert choice, topsis

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

تحلیل آماری و تدریس آمار کلیه رشته‌ ها

مشاوره و آموزش و انجام کلیه پروژه های درسی و تحلیل آماری پایان نامه رشته های مهندسی صنایع (کیفیت، تولید، ریسک، ....) و مدیریت (مدیریت تولید و پژوهش عملیاتی و .. )، مجموعه علوم اجتماعی-جغرافیایی-تربیتی، حسابداری ، حقوق، اقتصاد، و .....
تدریس ریاضیات ، آمار ، تحقیق در عملیات (1و2و3)و پیشرفته، مدیریت تولید ، کنترل موجودی
تدریس آمار و احتمال بصورت تستی(کنکور کارشناسی ارشد)
آموزش نرم افزارهای....SQSOM,QC,DS,QSB,EXCEL,SPSS,MINITAB, EXPERT CHOICE, TOPSIS(2005)
انجام تحلیلهای تخصصی آماری طرحها ، پروژه‌ها و پایان نامه‌ها در کلیه رشته‌ها با استفاده از نرم افزارهای مربوطه

توسط کارشناسان ارشد از دانشگاه تهران

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

تحلیل آماری و تدریس آمار کلیه رشته‌ ها

مشاوره و آموزش و انجام کلیه پروژه های درسی و تحلیل آماری پایان نامه رشته های مهندسی صنایع (کیفیت، تولید، ریسک، ....) و مدیریت (مدیریت تولید و پژوهش عملیاتی و .. )، مجموعه علوم اجتماعی-جغرافیایی-تربیتی، حسابداری ، حقوق، اقتصاد، و .....
تدریس ریاضیات ، آمار ، تحقیق در عملیات (1و2و3)و پیشرفته، مدیریت تولید ، کنترل موجودی
تدریس آمار و احتمال بصورت تستی(کنکور کارشناسی ارشد)
آموزش نرم افزارهای....sqsom,qc,ds,qsb,excel,spss,minitab, expert choice, topsis(2005)

انجام تحلیلهای تخصصی آماری طرحها ، پروژه‌ها و پایان نامه‌ها در کلیه رشته‌ها با استفاده از نرم افزارهای مربوطه

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

مشاوره پایان نامه های مدیریت کلیه گرایش ها


آموزش و تحلیل آماری پایان نامه ها باexpert choice , lingo , ds, spss16 ,anp, super decision -fahp, topsis , matlab, qsb
آموزش نرم افزارهای تخصصی و تدریس دروس مدیریت و صنایع شامل :spss آمار ، تحقیق در عملیات (1و2و3)ds, qsbو پیشرفته، مدیریت تولید ، کنترل موجودی و نرم افزارهای , ds ,qsb,  excel, lingo, topsis expert choice, ahp.

تدریس خصوصی دروس مدیریت و صنایع - آموزش نرم افزارهای تخصصی مدیریت و صنایع شامل :spss آمار ، تحقیق در عملیات (1و2و3)ds, qsbو پیشرفته، مدیریت تولید ، کنترل موجودی و نرم افزارهای, qc, ds ,qsb,  excel, lingo, topsis,

 

spss , expert choice, ahp

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

•پروژه دروس: کامپیوتر ، تحقیق در عملیات، تجزیه تحلیل و طراحی سیستمها ، بررسی اقتصادی طرح های صنعتی، کارسنجی و زمان سنجی ، کنترل پروژه و ... که بوسیله ابزارها و نرم افزارهای ذیل قابل اجرامیباشند.

(dfd |  excel  | word | project | power point | qsb | minitab | visio | autocad|…)
•انجام و تکمیل پروژه های کار آموزی و پایان نامه در زمینه های مرتبط با رشته مدیریت صنعتی
•بعد از تماس و اطلاع از کلیه ابعاد پروژه نتیجه آن به شما اطلاع داده میشود؛
?چگونگی جمع آوری اطلاعات توسط شما ، مشخص نمودن جدول زمانی و بخشهای پروژه، دریافت فرم های نمونه در زمینه پروژه، نحوه نمونه برداری، نرم افزارهای مورد استفاده و...

?هزینه های مالی (به صورت توافقی )

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

ا مستر اکسل تماس بگیرین!

چه رشته ای هستین مهم نیست. حسابداری، مدیریت، صنایع یا ....

پروژه های اکسل تون رو به مستر اکسل بسپارین.

تماس میگیرین. پروژه تون رو توضیح می دین. اگه فایلی لازم باشه ایمیل می فرمایین.

مثلا صورت پروژه تون رو. بعد مستر اکسل پروژه اولیه که طراحی کرده براتون رو میفرسته.

شما می بینین و اگه همه چی اوکی بود تا آخرین لحظه که شما به پروژه نهایی که مد نظرتونه برسین این روند ادامه پیدا میکنه.

چون معمولا پروژه های دانشجویی کمتر احتیاج به مراجعه حضوری دارن، با این مکانیزم کمتر وقت شما هم گرفته میشه.

مستر اکسل منتظر شماس!....

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

مروز با یکی از کتاب های مرجع برای آموزش ویژوال بیسیک برای اکسل در خدمت شما هستم. این کتاب دقیقا بر روی برنامه نویسی به زبان ویژوال بیسیک برای نرم افزارهای مجموعه آفیس به ویژه اکسل تاکید داره. این کتاب به شما نشون خواهد داد چگونه برنامه های بنویسید که وظایف مختلف رو در اکسل اتوماتیک کنه. این کتاب هر چیزی از  ضبط ماکروهای ساده گرفته  تا ساخت برنامه های کاربردی کاربر محور  رو پوشش میده.
این کتاب مباحث VSTO  یا Microsoft Visual Studio Tools for Office  رو پوشش نمیده. VSTO  در واقع یک تکنولوژی جدید مرتبط با مبحث بالا هست که از Visual Basic .NET  و Visual C# استفاده می کنه. در واقع VSTO  برای کنترل اکسل و سایر برنامه های آفیس هم استفاده می شه.
این کتاب برای چه کسانی مفید است؟
این کتاب برای کاربران مبتدی اکسل نیست. اگر شما تجربه قبلی در اکسل ندارید، بهتر اینه که ابتدا با مفاهیم اولیه اکسل آشنا بشین. برای خوندن این کتاب لازمه با موارد زیر آشنا باشین:
چگونگی ساخت ورک بوک ها در اکسل، اضافه کردن شیت، ذخیره کردن فایل ها و موارد این چنینی.
نحوه پیمایش در میان ورک بوک ها
نحوه ورود فرمول ها
نحوه استفاده از توابع
نحوه نامگذاری سلول ها و رنج هاazsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com آشنای اولیه با محیط ویندوز



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

انجام کلیه پروژه های دانشجویی اکسل
(مدیریت ، حسابداری،صنایع و ....)
|||||در اسرع وقت بصورت کاملا حرفه ای|||||
آموزش حرفه ای اکسل/ تضمینی
*******اکسل تخصص ماستazsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
(برای دریافت پروژه رایگان اکسل ایمیل بزنید.)



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

انجام کلیه پروژه های دانشجویی اکسل
(مدیریت ، حسابداری،صنایع و ....)
|||||در اسرع وقت بصورت کاملا حرفه ای|||||
آموزش حرفه ای اکسل تضمینی
*******اکسل تخصص ماست***********
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

پروژه ماکرو نویسی دراکسل excel | ویژوال بیسیک در اکسل excel

انجام پروژه ماکرونویسی در اکسل excel
پروژه های ویژوال بیسیک در اکسل و اکسس
برنامه نویسی VBA در اکسل و اکسس

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

آموزش اکسل پیشرفته به صورت کاربردی و اثربخش
آموزش برنامه نویسی در اکسل

-انجام پروژه های اکسل
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
-ارائه راهکار های عملی برای آنالیز داده ها در اکسل

-ارائه مشاوره در زمینه پروژه های اکسل

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید :



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : poroje

انجام کلیه پروژه های دانشجویی اکسل
(مدیریت ، حسابداری،صنایع و ....)
|||||در اسرع وقت بصورت کاملا حرفه ای|||||
آموزش حرفه ای اکسل/ تضمینی
*******اکسل تخصص ماست***********
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


لطفا جهت همکاری قبل تماس پیامک بزنی



:: موضوعات مرتبط: excel(ایکسل) , ,
:: بازدید از این مطلب : 562
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد